אתן ביקשתן:

מכללת מעינות פותחת עבורכן קורסים נוספים לפרנסה בכבוד

עשרות תלמידות מכללת מעינות שהשתבצו בחודשים האחרונים במערך עבודה של בתי חולים בירושלים, רק מחזקות את הדרישה של נשים רבות שמבקשות להצטרף ללימודי הרפואה ההוליסטית במעינות. נשים שמחפשות עבודה עם שליחות, שתעניק להן ידע אישי רב, סיפוק מעבודה שמפיצה טוב בעולם וחשוב לא פחות: פרנסה בכבוד, כי זו דרך נפלאה להמשיך שפע ולמשוך שפע (לימודים)

לובי מכללת מעינות (צילום: באדיבות המצלם)

הקורסים שייפתחו בקרוב מאוד הם קורסי רפלקסולוגיה ועיסוי רפואי, כמו כן תינתן אפשרות להצטרף למגמת רפואה סינית ונטורופתיה. אחד היתרונות הבולטים עבור מתעניינות, הוא שמדובר בקורסים שאינם מצריכים ידע מוקדם כלשהו וכל אחת יכולה להתחיל ולהצליח. כמובן שנשים שעוסקות בתחומים טיפוליים ותחומי מגע, מעשירות את הידע בצורה מהותית. "אני חושבת שאם נשים היו מבינות כמה מתגמל המקצוע הזה – הן היו באות ללמוד ללא היסוס", אומרת ריקי קרמר, מנכ"לית מעינות ומספרת כי באופן אישי, חוותה על בשרה את הדרישה לעוד נשים בתחום. "מעבר לעובדה שקרוב ל-10 בוגרות שלנו כבר עובדות בבתי החולים הר הצופים, הדסה ושערי צדק, ועוד עשרות מטפלות הוכנסו עכשיו לעבודה בקופת חולים, נוכחתי עד כמה הביקוש גדול. כלתי הייתה לפני לידה ורצינו רפלקסולוגיה לזירוז. חשבתי לעצמי שאין שום בעיה, יש לי עשרות תלמידות באזור, נפנה אותה לקרובה אליה ביותר והיא תקבל אותה לטיפול. אם רק הייתי יודעת שנצטרך לנסות 2-3 תלמידות, כולל המורה עצמה, כדי שיוכלו לקבל אותה כי הן עמוסות בעבודה, אני בעצמי נדהמתי. ידעתי שיש ביקוש – לא ידעתי שהוא עד כדי כך גדול".

רפלקסולוגיה, במשמעות הפשוטה המילולית, נגזרת מהמילה REFLECTION - השתקפות. שיטת טיפול ואבחון שבבסיסה ההנחה, כי האדם בכללותו משתקף בכפות ידיו ורגליו. רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול עתיקה והייתה מקובלת בחלקי העולם השונים: במצרים העתיקה, בסין ובקרב האינדיאנים, ומאוחר יותר אף בארה"ב ובאירופה. לימודי רפלקסולוגיה במכללת מעינות כוללים לימוד המפה הרפלקסולוגית, טכניקות טיפול, שיטות אבחון פיזיות, אישיותיות ורגשיות, לצד גישות רפלקסולוגיות שונות, טיפול באוכלוסיות שונות וידע נוסף, המאפשר למטפל להתאים את הטיפול הנכון והמקצועי ביותר למטופל מתוך ראיה הוליסטית וגישה אינדיבידואלית. הלימודים במגמה מוכרים כמובן על ידי איגוד הרפלקסולוגים.

מכללת מעינות מציעה למתעניינות, ייעוץ מקצועי שכולל אבחון גרפולוגי להתאמה מדויקת ומושלמת של המקצוע הנכון לכל אחת ואחת, במהלך הלימודים המקצועיים, מתקיימות סדנאות העשרה, ימי חשיפה ועוד מגוון כלים שניתנים לאורך הדרך על מנת למקסם את התהליך וכמובן, גם לאחר הסיום – ליווי על ידי אשת מקצוע במטרה להביא להשמה הטובה ביותר. זו סיבה מספיק טובה לאלפי תלמידות לבחור במכללת מעינות, שעומדת בסטנדרטים בינלאומיים באספקטים שונים, מציעה לימודי רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי, טווינא, קלפים טיפוליים, NLP, תומכות לידה, כלים בפסיכודרמה, טראומות והתמכרויות, פרחי באך, ארומתרפיה, הכשרת מאמנות (קאוצ'ינג), אבחון ציורים וגרפולוגיה. בנוסף מסלולי הלימוד כוללים: נטורופתיה, יועצת לאורח חיים בריא, רפואה סינית ופסיכותרפיה הוליסטית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר