קדם – למגדול ועד קטן!

כך נערכת חברת 'קדם' לחגי פורים ופסח

ההיערכות לקראת חג הפורים החלה, הזריזים שביננו כבר החלו לערוך את הקניות לחג, אנחנו בחברת קדם נערכנו לכך חודשים מראש כדי שלקראת חג הפורים וחג הפסח שבא לאחריו כל אחד מלקוחותיה של חברת קדם יוכל לבצע קניה מושכלת ולרכוש את הבקבוקים המתאימים ביותר עבורו למארזי משלוחי המנות, סעודת הפורים ולכל שבת וחג (שבת וחג)

מיץ ענבים קדם (צילום: קדם)

אחד המאפיינים העיקריים של חברת קדם, מה שממקם אותה כחברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מיץ ענבים כשר למהדרין, הוא ההיצע והמבחר העצום של מוצרי קדם, לכל טעם ולכל אירוע. קדם חרטה על דגלה לאפשר לכל אדם לבחור את מיץ הענבים המותאם ביותר עבורו ועבור משפחתו, הן מבחינת סוג המשקה והן מבחינת גודל הבקבוק בהתאם לגודלה של המשפחה.

בחנויות וברשתות השיווק תוכלו למצוא ארבעה דגמים של בקבוקי מיץ ענבים, הקונקורד, המותג המוכר והאהוב שכולנו מכירים. קונקורד "לייט" מופחת הקלוריות והקל יותר לשתייה, בנוסף ישנו את מיץ הענבים הבהיר בעל טעם מעודן ביותר, לאלו המעדיפים משקה בעל טעם עוצמתי אך בצבע בהיר ובטעם מעודן יותר וכמובן מיץ הענבים המוגז לחובבי השתיה המוגזת ולאלה שמעוניינים לקדש על מיץ ענבים מהודר אך בעל מרקם תוסס וחדשני.

בנוסף להיצע הטעמים המגוון חברת קדם מתאימה את גודל הבקבוק בהתאם לצריכה המשפחתית של צרכניה, במדפי הרשתות תמצאו מגוון רחב של גדלי בקבוקים, הבקבוק הגדול ביותר המכיל 2.84 ליטר למשפחה המורחבת, הבקבוק הבינוני למשפחה הקטנה יותר והבקבוק הקטן שטעמו כמובן אינו נופל מטעמו של מיץ הענבים בבקבוק הגדול, בקבוק של 240 מ"ל למשפחה המצומצמת ובימים אלה גם למארז משלוחי המנות שיתהדר במוצר איכות בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר