האדמו"ר מויז'ניץ הפתיע בביקור את ילדי 'רפואה וחיים'

האדמו"ר מויז'ניץ הגיע לביקור מפתיע במיוחד בקייטנת הילדים המיוחדים של 'רפואה וחיים' • הרבי שמשמש כנשיא האגודה התרגש מאוד למראה הילדים המיוחדים (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ מבקר בקייטנה (צילום: כיכר השבת)

הביקור המפתיע של הרבי. בעיצומם של ימי השמחה הגיע מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א בלבוש שבת לחזק את הילדים המיוחדים.

במהלך החופש הגדול קיימה אגודת רפואה וחיים קייטנה מיוחדת וימי נופש לילדים מיוחדים על מנת להקל על המשפחות המתמודדות עם העול הכבד במשך כל השנה וכן לשמח את הילדים.

השנה הגיע במיוחד לראשונה מרן האדמו״ר מויזניץ המכהן כנשיא אגודת החסד אל מחנה הנופש על מנת ולהביע את הערכתו להנהלת האגודה ולראות במו עיניו את מלאכי החסד בפעולה. האדמו״ר הגיע כשהוא חבוש בבגדי השבת בשטריימל ובקפוטא המוזהבת וזאת בשל ימי השמחה של נישואי נכדו בשעה טובה.

הרבי היה נרגש מאוד לראות את היקף עבודת החסד הקדושה והמסורה הנעשית במקום ע"י אגודת רפואה וחיים ומאות המתנדבות המקדישות את ימי החופשה לגמול חסד ולטפח את החניכים המיוחדים.

האדמו"ר בירך בחום ובהתרגשות רבה את הילדים המיוחדים וכן את כל העוסקים והמתנדבים בברכת "מצמיח ישועות בורא רפואות" והאציל מברכותיו למנכ"ל האגודה הרב ברוך הימל והרב נפתלי ויינברגר מנהל אגף החניך המיוחד וראשי האגודה שימשיכו להניף ברמה ובגאון את דגל החסד והעשייה למען החולים והילדים המיוחדים, כשהוא מעניק במקום תעודת הוקרה לסגן ראש העיר הרה"ח מנדל אייזנברג על סיועו.

הרב אברהם רובינשטיין ראש עיריית ב"ב הגיע אף הוא לביקור ממושך בנופשון יחד עם מ"מ הרב חנוך זייברט וסגנו הרה"ח מנחם מנדל אייזנברג, ראש העיר נשא דברי ברכה לבביים לפני מאות המתנדבות והפליא את אגודת רפואה וחיים שהייתה החלוצה הראשונה בעריכת הקייטנות וקיום הנופשונים לילד המיוחד כאשר בנוסף פועלת משך כל השנה להביא שמחה ורווחה לאלו המשוועים למנוחה והרפיה ומתמודדים עם ילד מיוחד בביתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר