מזל טוב: בן נוסף של הרב יוסף ויזל ז"ל התארס

שמחה נוספת בבית משפחת ויזל: בן נוסף של הרב יוסף ויזל ז"ל שנהרג בתאונה הקשה לפני מספר שבועות, התארס עם בת משב"ק הרבי מדז'יקוב. בחסידות מתרגשים: 'מופת' (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יוסף ויזל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

שמחה נוספת בבית משפחת ויזל: הבה"ח אברהם ויזל בן הרב יוסף ויזל ז"ל שנהרג בתאונת דרכים קשה לפני מספר שבועות בשעה שחזר עם בני משפחתו מחתונת דז'יקוב, התארס בשעה טובה ומוצלחת.

הארוסה בשמחה הנוכחית היא בתו של משב"ק האדמו"ר מדז'יקוב, הרב אפרים שכטר.

יצויין, כי זו השמחה השלישית בבית משפחת ויזל מאז התאונה הקשה, כשלאחרונה התארס האח המבוגר יותר, שלמה ויזל עם בת למשפחת לב טוב מחיפה.

לפני כשבוע, נערכה שמחת בר המצווה לבן נוסף במשפחה. וכעת, אח נוסף בא בברית האירוסין במזל טוב.

בחסידות דזיקוב מציינים בהתרגשות את "המופת" של האדמו"ר, כשבשמחת הלחיים לאירוסי האח שלומי ויזל, איחל האדמו"ר לאחיו הצעיר אברהם כי עד יום כיפור יזכה אף הוא להתארס, ואכן בערב החג נסגר השידוך כשהערב נערכת שמחת הווארט.

הרב יוסף ויזל ז"ל. נולד לאביו הרה"ח רבי דוד ויזל ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ בירושלים ונישא לביתו של הרה"ח רבי דוד מאיר פליגמן. לזוג נולדו 12 ילדים בלי עין הרע והם התגוררו בעיר רחובות כשהרב ויזל ז"ל עוסק לפרנסתו בתפקיד הספרא דדיינא בבית הדין בעיר.

ידידיו סיפרו לאחר פטירתו על אברך משי שהיה אהוב על כולם. "הוא האיר פנים לכל אדם גם למי שלא הכיר וסייע ועזר בכל מה שיכל. מלבד זאת היה נחשב לתלמיד חכם וירא שמיים המקפיד על קלה כבחמורה. הוא היה ממש מהאברכים המיוחדים של העיר רחובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר