ועידת קייפ-סוניו: בן הרבי ריגש, הנגידים הזילו מכספם

לראשונה: הרב דוד אלתר, בנו של האדמו"ר מגור, נשא נאום בפני ציבור. זה קרה ב"וועידת התורמים" של החסידות ביוון. "אשריכם שזכיתם לעמוד לצד אבי הקדוש" אמר הרב אלתר (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בן הרבי ריגש והנגידים הזילו מכספם: בסוף השבוע (חמישי) נפתח יומה הראשון של "וועידת התורמים" של איחוד מוסדות גור במלון היוקרתי קייפ-סוניו שביוון.

גולת הכותרת של הועידה, היא השתתפותו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור בשבת המיוחדת לצדם של 120 מנגידי החסידות שתרמו כל אחד כ-70,000 דולרים למען החזקת המוסדות.

כ"ק האדמור מגור, הגיע בשעות אחר הצהריים אל המלון כאשר קהל החסידים והנגידים קיבלו אותו בכניסה ועברו לפניו לקבלת עצה וברכה.

במרכז הדינר המכובד, שנערך בשעות הערב באולם הכנסים של המלון, עמד נאומו הנדיר של הרה"צ דוד אלתר, בנו הצעיר של הרבי שלראשונה בחייו נשא דברים בפני ציבור התורמים.

במשך כחצי שעה, נשא בנו של הרבי שיחה תורנית מאלפת בה דיבר באריכות על זכותם הגדולה של נותני הצדקה כשהוא מספר באריכות על הקשיים הגדולים בהם נמצאים מוסדות התורה והחסד בישראל וזאת על רקע הקיצוצים האכזריים של הממשלה ופגיעתה הקשה בתקציבי עולם הישיבות.

"אשריכם שזיכה אתכם הקב"ה לעמוד לצד אבי הקדוש, ולסייע לו במעט בנשיאת רבבות הלומדים על כתפיו". אמר בהתרגשות בנו של הרבי לנגידים שישבו בקהל.

בסיום דבריו, הודיעו רבים מאנשי העסקים כי הם מתחייבים להוסיף תרומה נכבדת למען איחוד מוסדות גור. "כשהשלטונות מקצצים בפת לחמם של האברכים העניים, נדרש מאיתנו לתת יותר". אמרו התורמים בעקבות נאומו של הבן.

צפו בגלריה מהאירוע הנדיר (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר