מסע המועצת: איזה אצטדיון בניו יורק יזכה לארח את כנס המחאה?

ההכנות ל'מסע המועצת': וועדת ההיגוי מתקשה להחליט על מקום בו ייערך כנס המחאה החסידי • ה"סיטי פילד" חשוף לקור וגשם, ואילו "מדיסון סקוור גרדן" קטן מידי עבור האירוע. "קיימים ברקע פתרונות יצירתיים נוספים ואין זה בטוח שהכינוס ההיסטורי ייערך בסוף באחד מהאולמות המוזכרים" אומר גורם בוועדת ההיגוי (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
"מדיסון סקוור גארדן" שבמנהטן, קטן מידי (צילום: shutterstock)

ביממה הקרובה, ייצאו מישראל לארה"ב בכירי וועדת ההיגוי של מסע האדמו"רים ההיסטורי, וזאת על מנת לעמוד מקרוב אחר ההכנות הקדחתניות לנסיעה ולכינוס, וכן בכדי ליצור שיתוף פעולה מלא יחד עם עסקני הוועדה המקבילה באמריקה.

מחר בשעות הבוקר, צפוי לטוס לארה"ב ראש עיריית בבני ברק חנוך זייברט, ומי שמכונה "רמטכ"ל המסע ההיסטורי" כשיחד עימו ייסע נציג איחוד מוסדות גור יונתן ברונשטיין. בשעות הצהריים, יעזוב את הארץ נציג חסידות צאנז בוועדה הרב דב (בערל) שטמר.

שעות לאחר מכן, ייפגשו חברי וועדת ההיגוי הישראלית עם ראשי אגודת ישראל באמריקה וכן עם עסקני הוועדה המקבילה וישקדו יחד על לוח הזמנים המלא, סדרי הנאומים וכן על שאר הפרטים הטכניים.

ל"כיכר השבת" נודע כי ההתלבטות הגדולה הינה האם לקיים את הכינוס בשטח פתוח שיוכשר במיוחד למען המטרה או שמא לעשות זאת באחד מארבעת האיצטדיונים הגדולים בניו יורק.

אחת הבעיות העיקריות בארגון מקום הכינוס הניצבת בפני העסקנים, נובעת מהעובדה שבשל עונת החורף ומזג האוויר הקר יש צורך לקיים את הכינוס באולם סגור.

בניו יורק כאמור, ישנם ארבעה אצטדיונים - הגדול שבהם סיטי פילד הממוקם ברובע קווינס ומונה כ-45 אלף מקומות, אלא שמדובר במקום פתוח תחת כיפת השמיים. דבר המתנגש עם החשש משלג שיירד באותו היום.

איצטדיון נוסף שהועלה, הינו של קבוצת ה"יאנקי׳ס" הנמצא ברובע ברונקס, אולם גם הוא ללא קורת גג מעליו.

שני האיצטדיונים הנוספים באזור ניו יורק הסגורים ומקורים הינם "ברקליס סנטר" בברוקלין ו"מדיסון סקוור גארדן" במנהטן, אולם כל אחד מהם מכיל במקסימום כ-25000 מקומות, מה שיוצר בעייה של ארגון מקומות ישיבה.

גורם בוועדת ההיגוי הישראלית, אומר ל'כיכר השבת' כי לצורך כך נוסעים המארגנים לארה"ב. "כשנהיה שם נוכל לראות את היתרונות לצד החסרונות שבכל מקום ולקבל החלטה מושכלת".

"מלבד זאת", הוא מבהיר, "קיימים ברקע פתרונות יצירתיים נוספים ואין זה בטוח שהכינוס ההיסטורי ייערך בסוף באחד מהאולמות המוזכרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר