בעקבות האסונות: יום תפילה מיוחד בחב"ד

וועד הרבנים הכללי של חסידי חב"ד הודיע על יום תפילה מיוחד בעקבות האירועים הטרגיים שפקדו את החסידות בתקופה האחרונה. "להוסיף באהבת ובאחדות ישראל" נאמר בהודעת הרבנים (חסידים, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
בית 770 בניו יורק (צילום: פלאש 90)

בעקבות האירועים הטרגיים האחרונים, ועד הרבנים הכללי של חסידות חב"ד הודיע על יום תפילה מיוחד בראש חודש ניסן (יום שני), במהלכו יפרישו החסידים מעות לצדקה ויוסיפו לפרקי התהילים הנקראים פרקים נוספים.

"בקשר למאורעות שאירעו רח"ל בקרב משפחות אנ"ש בכלל והשלוחים בפרט, מוטל על כל אחד ואחד לקיים מה שנאמר "והחיי יתן אל לבו" ולהוסיף בענייני תורה ומצוות".

"לאור פניית שלוחים אלינו שנבוא בהצעה ברורה מה לעשות, הנה מיוסד על מה שעורר כ"ק האדמו"ר זיע"א בזמנים דומים, ביום ב', ערב ראש חודש ניסן, ייתן כל אחד ואחד לצדקה ממון כפדיון תענית שעות".

"נוסף על פרקי התהילים הנאמרים בכל יום, יוסיף כל אחד את הקאפיטלאך: א, כ, כב, לה, לח, עט, פ, פג, קיב, קכ, קכא, קל, קמב ו-קנ".

בנוסף נקראו חסידי חב"ד להוסיף ביום זה שיעור בנגלה ובחסידות, וכן "להוסיף באהבת ישראל ובאחדות ישראל". על המכתב חתומים רבנים שונים בחב"ד, וכן חברי בית הדין של החסידות בקראון הייטס.

בין האבדות הקשות שספגה בתקופה האחרונה חסידות חב"ד ניתן להזכיר את פטירתם של הרב מרדכי גל, הרב ישראל-ברוך בוטמן, הרב אהרן מוסקוביץ, הרב יעקב שמולביץ, הרבנית ראשי מינקוביץ'.ששימשו כשלוחי חב"ד והשאירו אחריהם אלפים בתחושת אבל כבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר