נס בטהאש: הנשים ניצלו ממפולת הפרנצע'ס

הטריבונה עליה עמדו הנשים בטיש של האדמו"ר מטהאש קרסה, ועשרות נשים נפלו מהפרנצע'ס. מספר נשים נפצעו קל. האדמו"ר המשיך את הטיש לאחר רבע שעה (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אמבולנס מפנה את הנפגעות בטהאש (צילום: באדיבות המצלם)

כמידי שנה בשנה עורך זקן האדמורים בארה״ב כ״ק האדמור מטאהש טיש בכל יום מימי חול המועד בהשתתפות חסידים רבים שמגיעים להסתופף בצילו, להאזין לדברי התורה ולהשתתף בשירה וזימרה.

אתמול (ג') אירע במקום נס של ממש. בשל עומס האנשים שפקדו את סוכת הרבי, התרחש אירוע חריג במהלך הטיש כאשר לפתע נשמעו קולות של זעקה לעזרה מכיוון עזרת הנשים. מתברר כי בשל הצפיפות והדוחק קרסו חלק מהפרנצע׳ס (טריבונות) עליהן עמדו ציבור הנשים שביקשו לחזות בעבודת הקודש של האדמו״ר. בעקבות כך נפצעו מספר נשים צעירות באורח קל.

כונני ארגוני ההצלה הגיעו במהירות לזירת האירוע והעניקו לנפגעות עזרה רפואית ראשונה ומייד לאחר מכן הן פונו אל בית החולים הסמוך להמשך טיפול. בשל הבהלה והאנדרלמוסיה ששררה במקום נאלץ האדמור להפסיק את הטיש ויצא למנוחה קצרה בחדרו. רק לאחר רבע שעה כשנרגעו הרוחות שב הרבי לסוכה והמשיך בעבודת הקודש.

אחד החסידים ששהה במקום אומר לכיכר השבת כי מדובר בנס של ממש. היו בסוכה הקטנה מאות אנשים ומרוב דאגה וחרדה היו עלולים חלילה להיפגע עוד רבים בשעה שכולם נמלטו מהסוכה. רק בחסדי שמיים זה נגמר במספר נשים פצועות קל. כנראה שזכותו של הצדיק הגנה עלינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר