עליה מזערית בגיוס חרדים לפרויקט שח"ר

שישים וארבעה חרדים גוייסו השבוע לשורות פרויקט שח"ר של אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה"ל - עליה של ארבעה חיילים בלבד מהגיוס הקודם שעמד על שישים חרדים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: גבריאל דבוש, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

שישים וארבעה חרדים גוייסו השבוע לשורות פרויקט שח"ר של אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה"ל. הגיוס הנוכחי מגיע כמה חודשים לאחר הגיוס האחרון לפרויקט. המגויסים החדשים יעברו טירונות במשך שלושה שבועות בבה"ד 20 שבסיס צריפין ובסיומן ישובצו בבסיסים שונים.

המשרתים ישרתו ביחידות מובחרות של אט"ל, כאשר חלקם אף יצאו תעודות מקצוע ביד כמו חשמלאי מוסמך ועוד תוך הקפדה על אורח חייהם - אוכל בכשרות מהדרין, זמנים לתפילות, שיעורי תורה וסביבת עבודה מגדרית.

גומרים בשח"ר מגדירים את הגיוס הנוכחי כעלייה מזערית וזאת משום שבגיוס הקודם לפני חודשים אחדים התגייסו שישים חרדים מכל רחבי הארץ. "גם אם מדובר בעלייה של ארבעה חיילים זה בהחלט הישג וזאת לאור יחסי החרדים וצה"ל מאז עבר חוק הגיוס" אומר גורם בפרויקט ל"כיכר השבת".

"אנחנו חושבים שככל שהזמן עובר ניתן לראות פחות עליהום נגד המתגייסים החרדים ולכן אותם מלשבי"ם (מיועד לשירות ביטחון. צ"ג) לא חוששים להתגייס לצה"ל. מה גם שהם מתגייסים לפרויקט שראשיו חרדים שדואגים להם לכל דבר רוחני וגם גשמי"., הוסיף הגורם.

הגורם אמר עוד כי "בגיוס הבא שיתקיים בפברואר ייתכן ונראה עוד יותר חרדים המתגייסים ואולי נצליח לשחזר את ההצלחות שלנו בתקופות אחרות בעבר שאז היה לנו קל יותר לגייס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר