"רבו המכשולות"

הרב ירוסלבקי במכתב חריף: "משרבבים את שם חב"ד"

מזכיר בית דין רבני חב"ד, הסמכות העליונה בחסידות בחסידות לפי הוראת האדמו"ר מליובאוויטש, מפרסם מכתב עם מחאה על כך ש"משרבבים את שם חב"ד תוך הטעיית הציבור" (חרדי)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: לוי נאזרוב)

הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, רבה של שכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי ומזכיר בית דין רבני חב"ד, מפרסם מכתב עם אזהרה שלא לצאת לבתי מלון ובתי הארחה בחג הפסח המתקרב.

"כידוע הוראותיהם הברורות של רבותינו נשיאנו ובפרט כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו להקפיד ולהיות בבית בחג הפסח ולא להתערב עם אחרים. פשוט ומובן שאין למשפחות אנ"ש להיות במלונות וכיו"ב וד"ל", כותב הרב.

הרב מוסיף כי "רבו המכשולות במקומות אלו בעניינים הכי עיקריים של כשרות צניעות וכו' ושמירה וזהירות בעניינים הקשורים לפסח, ובוודאי כל חסיד ירא שמים ירחיק עצמו מכל מקומות אלו בחג הפסח".

מזכיר בית הדין של רבני חב"ד בארץ, גוף המהווה את הסמכות העליונה של החסידות בארץ, כפי הנחיית הרבי מליובאוויטש, מוחה בהמשך מכתבו נגד אלו העושים שימוש בשם חב"ד בפרסום הנופשים.

"כאן המקום למחות בכל התוקף על השימוש הנלוז של המפרסמים המשרבבים לענייני נופש אלו את שם חב"ד ורבותינו נשיאנו, ר"ל, תוך הטעיית הציבור".

"ועל כן אני חוזר ומדגיש יש להקפיד ביותר בהנ"ל, ומובן שגם לא להופיע במקומות אלו בחג הפסח. וכהבטחת האריז"ל "הנזהר ממשהו חמץ מובטח לו שלא יחטא כל השנה". והשומע יומשך לו כל הברכות של כ"ק אדמו"ר בבני חיי ומזוני רוויחי, ונזכה עוד השנה לאכול מן הזבחים ומן הפסחים בבית המקדש השלישי תיכף ומיד ממש".

לסיום מכתבו כותב הרב, "אבקש בכל לשון של בקשה לפרסם תוכן מכתב זה לידידים ומכרים למנוע מהם מכשלה. ולצערי ידוע המכשולות שהיו בזה, וה' ירחם".‎

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר