בחצרות הקודש

במשתה היין הוגשו יינות 'יקב ברקן' מסדרת 'גולד'

יינות יקבי ברקן אשר ידועים באיכותם, כבשו בימי הפורים מקום של כבוד באלפי בתים ובראשם בטישים המרכזיים של החסידויות (חרדים)

(צילום: יח"צ)

בחסידות בעלזא העלה היין המשובח על שולחנו הטהור של כ״ק מרן האדמו"ר שליט״א ביום הפורים במשתה היין.

גם בחסידות ויז'ניץ הוגש על שולחנו הטהור של כ״ק מרן האדמו"ר שליט״א יין משובח של יקב ברקן, כאשר אלפי חסידים מהדרים במצוות עד לא ידע באמצעות היין האיכותי.

הרב יוסף פרומוביץ, ראש מערך הכשרות יקבי ברקן וסגל סיפר כי "ביקב ברקן לא מוותרים על כשרות מהודרת ואיכות בלתי מתפשרת. הוא הוסיף ואמר כי "חסידים רבים ניגשו אליו לאחר פורים וציינו שנחשפו ליין כשר ואיכותי ביותר".

ניר גל, מנכ"ל יקב ברקן שיתף "כבוד עבורנו להיות חלק משולחנם של גדולי האדמו"רים ולהעניק לאלפי החסידים את האפשרות ליהנות מהיינות המשובחים של ברקן"

יקב ברקן הוא היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות.

"כבוד עבורנו להיות חלק משולחנם של גדולי האדמו"רים ולהעניק לאלפי החסידים את האפשרות ליהנות מהיינות המשובחים של ברקן"

סדרת GOLD כוללת 4 יינות – קברנה סוביניון, גוורצטרמינר, רוזה ומרלו אשר נוצרו מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.

יינות ברקן זכו לאורך השנים ביותר מ- 360 מדליות בתחרויות יין שונות ברחבי העולם ובמספר הגדול ביותר של מדליות זהב וזהב כפול בתחרויות יין בינלאומיות.

היקב שהוקם עוד בשנת 1899 חולש כיום על כ- 10,000 דונם כרמים בכל אזורי הגידול בארץ, הכרמים השונים פזורים מהגליל העליון ועד מצפה רמון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לברקן להגיע לחומר הגלם האיכותי ביותר מצד אחד, ולבחון את נושא הטרואר הארץ ישראלי לעומקו מצד שני.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר