סיקור מיוחד ● גלריה בלעדית

ויז´ניץ מתעטפת חג: שיא בהכנות לקראת החתונה

על רקע השינויים במצבו הרפואי של האדמו"ר מויזני´ץ, נערכים בחסידות לחתונה הגדולה שתערך ביום רביעי השבוע. בסמוך לאולם ענק שהוקם בפתח-תקווה, ישהה האדמו"ר במבנה מיוחד. רגע לפני החופה, תוענק לאדמו"ר מתנה מיוחדת במינה. סיקור מיוחד, לקראת החתונה (חסידים, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מעמד ה"סעודת עניים", היום (יצחק רבינוביץ)

ההתרגשות בחסידות ויז´ניץ מגיעה לשיא: על רקע השינויים במצבו הרפואי של האדמו"ר, נערכים בחסידות לחתונה הגדולה שתערך השבוע.

בחסידות נושאים עינים אל יום רביעי השבוע, אז תערך חתונת הענק של נכדי האדמורים מויז´ניץ-ויזניץ מונסי-קרעטשניף, בהאנגר "עטרת מלוכה" בפאתי פתח-תקווה.

לשמחה הגדולה צפויים להגיע מחו"ל בני האדמו"רים מויז´ניץ מונסי, מסאטמר ומסקווירא, יחד עם עוד אלפי חסידי ויז´ניץ מארה"ב ומאירופה.

על פי הצפוי, מרן האדמו"ר מויז´ניץ שליט"א ישהה כל העת במבנה מיוחד שהובא במיוחד עבורו ויומקם בסמוך לאולם הענק.

ברגעי השיא של השמחה, ייצא הרבי לשמוח עם החסידים המצפים לכך בכליון עיניים.

בויזניץ, כמו בויזניץ השמחות הגדולות הינן שם דבר, ובימים האחרונים, מי שעובר ברחובות הקרייה בבני-ברק יגלה שהעסק מתנהל לו כמבצע צבאי מוקפד ומדוקדק על כל פרטיו.

12,000 איש יחגגו יחד

על ההפקה המורכבת מופקד, איך לא, רמטכ"ל החתונות המיתולוגי של החסידות, סגן ראש עיריית ב"ב מנדל אייזנברג שנע הלוך ושוב במשך כל השבועות האחרונים על ציר ז´בוטינסקי המחבר בין ה"בור" הממוקם בלשכתו בבניין העירייה, לחפ"ק שנמצא בכניסה לאולם.

"כשתגיעו לכאן ביום רביעי, תראו 12,000 איש חוגגים יחדיו בשמחה שטרם נראתה", הוא אמר לנו אתמול, בסיור שערכנו במקום.

גם דרכי ההגעה של רבבת החסידים תוכננו לפרטי פרטים. העסקן האלעדי ברוך שטרן, גיבש מפה מדויקת המסמנת את קווי התחבורה שיובילו את החסידים.

לצד המתחם הענק, הוקם מתח VIP מיוחד לנכבדים.

רגע השיא, כך אומרים בחסידות, יתרחש כשעה לפני החופה. בנקודת הזמן הזאת ייכנס לאביו האדמו"ר, בנו הרה"צ רבי ישראל הגר מויזניץ ויגיש לו את "מתנת החתונה" בדמות למעלה מ-300,000 שעות לימוד רצופות שנלמדו בשבועות האחרונים במוסדות החסידות, לרפואתו של האדמו"ר.

בצהריים נערכה סעודת עניים בהשתתפות הרה"צ רבי ישראל הגר, כ"ק האדמו"ר מקרעטשינף, וכ"ק האדמו"ר מסקווירא שישוב הלילה לארה"ב.

צפו בגלריה מיוחדת מהמעמד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר