דה קרינה: שלושה דורות של ייצור שוקולד

לפני מאה שנה הגיע הסבא של דה-קרינה לארגנטינה ופתח שם מפעל קטן לייצור שוקולד. היום שלושה דורות אחר כך המסורת נמשכת• כך מייצרים שוקלד טהור ואמיתי (משפחה)

שושי מילר | מקודם |
מסורת של שלושה דורות ביצור שוקולד בעבודת יד: דה קרינה (צילום: shutterstock)

תשמעו סיפור: לפני שנים רבות, כמעט מאה שנה, הגיע סבא של קרינה, לארגנטינה. סבא הקים מפעל קטן ומתוק במיוחד - מפעל שמייצר שוקולד.

ולמרות שמאז המפעל רק גדל והתפתח, שיטת הייצור הייחודית לא נשכחה.

דור שלישי למסורת ייצור השוקולד המשפחתית, קרינה צ'פלינסקי, הנכדה, הגשימה חלום ופתחה שוקולטריה מיוחדת במינה בשם "דה קרינה" (מספרדית=של קרינה).

בקפדנות, מקצועיות והרבה אהבה, מייצרים במפעל הבוטיק "דה קרינה" שוקולדים טובים ואיכותיים במיוחד.

ועכשיו, קרינה והצוות המסור, מזמינים אתכם לבקר במרכז המבקרים של "דה קרינה" בעין זיוון, המציע חווית שוקולד איכותית ומתוקה ביותר. כעת תוכלו לחוות ולהתנסות בעולם השוקולד, לבקר במפעל השוקולד ולצפות בהכנת השוקולדים.
המרכז מציע סיור חוויתי ליחידים וקבוצות (בתיאום מראש) המלווה בהסברים מרתקים, על ההיסטוריה של השוקולד, תהליכי הייצור וטעימות מתוקות ממגוון מוצרים.

בתום הסיור, תוכלו להתנסות בחוויה חד פעמית ומעוררת חושים:

הילדים ייהנו מסדנת שוקולד בה יוכלו ליצור שוקולד אישי באמצעות שוקולד נמס בשלל צבעים בתוספת מגוון חומרים לקישוט היצירה. מדריך "דה קרינה" יסביר, ידריך וילווה את הילדים לאורך כל הסדנה לשם קבלת תוצאה מוצלחת ויצירתית.
גם המבוגרים לא מקופחים. להם ממתינה סדנת שוקולד ברמה גבוהה, בה יצרו יצירה אישית משוקולד עם שלל תוספות ומרקמים, מילוי פרלינים בגנאש וליקרים, גלגול טראפלס והתנסות בטכניקות שונות של יצירת שוקולדים. הסדנה מציעה מפגש קבוצתי מגבש ומהנה, חוויה של טעמים, מרקמים, צבעים וביטוי אישי של כל משתתף.
בסיום הסדנה, כל משתתף ייקח עמו את מעשה ידיו.

בנוסף, כל משתתפי הסיור יוכלו לשבת וליהנות מבית קפה-שוקולד כשר למהדרין, המציע שלל קינוחים מעוצבים וטעימים ומשקאות מתוקים העשויים בעבודת יד קפדנית ומלאה אהבה.

שעות פעילות המקום:

ימים א'- ה' 17:00- 9:00, ימים ו' וערבי חג 15:00- 9:00

נשמח לראותכם!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר