מגזין פיין מציג: העם רוצה שינוי

YES WE CAN – היכולת לשנות, זהו שם נושא מגזין הקיץ של "פיין" לאיכות חיים, עיצובים ואופנה. שקיבץ למגזין אחד מבחר כתבות, סקירות וטורים. המגזין מציג אישים מוכרים ושאינם כאלה, החושפים ומדברים על שינויים שביצעו במהלך חייהם. שינויים לא פשוטים, קיצוניים ומטלטלים, כמו סיפורו של העיתונאי אהרון גרנביץ

מוריה חן | כיכר השבת |

כשדפנה ליף נעמדה בכיכר המדינה וצווחה בקול:

"העם - רוצה - צ-ד-ק---- ח-ב-ר-ת-י-" היא לא האמינה שהנה יבוא השינוי. שמדינת ישראל תיעצר ממרוצתה ותדרוש שינוי. שינוי כאן ועכשיו! אבל זה קרה וזו עובדה. תנועת האוהלים והדרישה לשינוי סדר העדיפויות החברתי בישראל קמה על רגליה וגם ניצבה. מזה כחודש וחצי, הולכת וסוחפת אווירת השינוי המונים המונים, ספק בתמימות, ספק באדיקות...

אך עם זאת, היא לבטח לא האמינה להיתקל במעטה סולידריות שונה בתכלית, ושתחושת הדרישה לצדק המוני, תתגלגל עד כדי כך שמגזין FINE לאיכות חיים, עיצוב וסטייל למגזר החרדי, יאמץ את הכמיהה לשינוי ויקדיש מגזין קונספט מיוחד לנושא השינויים בחיינו.

YES WE CAN – היכולת לשנות, זהו שם נושא מגזין הקיץ של "פיין" לאיכות חיים, עיצובים ואופנה. שקיבץ למגזין אחד מבחר כתבות, סקירות וטורים (כמו מירי שניאורסון, מירי רחמי, ריקי לוי, הרב אייל טויטו, מלי גרין, זאב שטיין) בנושא השינוי - הכוח לשנות, היכולת לשינוי התנהגות, עמדה, הרגלים, שיגרה, אורח חיים וגם שינויי קריירה, גירושין ועוד.

המגזין מציג אישים מוכרים ושאינם כאלה, החושפים ומדברים על שינויים שביצעו במהלך חייהם. שינויים לא פשוטים, קיצוניים ומטלטלים, כמו סיפורו של העיתונאי אהרון גרנביץ-גרנות שעשה מהפך דרמטי בחיי הקהילה שלו, שגם השיל עשרות ק"ג ממשקלו, תוך כדי שינוי עמדה אידיאולוגית. ככה באמצע החיים.

העיתונאית שלהבת חסדיאל, עורכת מגזין "FINE", אמרה שההחלטה לאמץ את רוח השינוי המרחפת באוויר הציבורי, מצביע קודם כל על אווירת השינוי הקיימת תמיד בין עמודי המגזין. "אנו מדברים המון על טרנדים, עכשוויות ומציאות, שאינם מפסיקים להשתנות בחיים, ודווקא התחברנו לכך מצויין".

מגזין הקיץ של FINE כולל גם הפקת אופנה צבעונית, סקירה של נסיעת מבחן לרכב 'אינפיניטי', ביקורת מסעדות, ביקורת ספרים ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר