אנשי הספינים נלחמים על המקום האמצעי ● צפו

מסיבת העיתונאים של שלושת מנהיגי ש"ס המאוחדים, עוררה מאחורי הקלעים עימות בין שלושת אנשי הספינים של המנהיגים סביב שאלה הקובעת - מי ישב במקום האמצעי. צפו

כתב וצילם: ישי כהן | כיכר השבת |
כלף ובצלאל ברגע של עימות (צילום: ישי כהן)

מסיבת העיתונאים בבית מדרשו של מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף, בה ישבו זה לצד זה מנהיגי ש"ס החדשים ישנים אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס, עוררה מאחורי הקלעים מתחים לא פשוטים.

רבים שאלו את עצמם על סדר המקומות במסיבת העיתונאים, במהלכה אלי ישי ישב בפינה הימנית, אריה דרעי במרכז ולשמאלו אריאל אטיאס.

בסרטון מיוחד שתועד על-ידי "כיכר השבת", נראים אנשי הספינים של שלושת המנהיגים, יוסף חיים כלף - האיש החזק של אריה דרעי, שעצם דריכת רגליו בביתו של הגר"ע יוסף לאחר השנים הארוכות מעוררת השתאות, יעקב בצלאל - יועצו האישי של השר אלי ישי, ויועץ התקשורת של השר אריאל אטיאס, משוחחים דקות אחדות לפני כניסתם של שלושת מנהיגי ש"ס למסיבת העיתונאים.

השלושה נראים כשהם מנהלים וויכוח מי ישב במרכז, ומי בצדדים. כלף נשמע אומר: "מי החליט מה הסדר?", בצלאל: "אלי יושב באמצע", כלף: "לא.. לפי הגיל אריה צריך לשבת באמצע".

בסוף, כמו תמיד, יוסף חיים כלף ניצח את ה'עימות' הראשון ואריה דרעי נכנס אל האולם יחד עם ישי ואטיאס, ישי שהתמהמה היכן לשבת, קיבל הוראה ממזכיר מועצת חכמי התורה רפאל פנחסי להיכנס ראשון ולשבת בפינה, אחריו אריה דרעי ואחרון אריאל אטיאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר