רב הסלבס אבי זרקי לא אוהב את כיסוי הראש של אנסטסיה מיכאלי

רב הסלבס אבי זרקי הידוע בסגנון הפרובוקיטבי - מצית שוב סערה, והפעם לאור הערה שפרסם על כיסוי הראש של הח"כית לשעבר אנסטסיה מיכאלי, שלטעמו "לא יפה לה". "מדוע גבר נשוי צריך להגיד כזה דבר לאשת-איש?". זרקי בתגובה ל'כיכר השבת': "הכיסוי ראש הזה הוא לא הלכתי, כל השיער נמצא בחוץ, אז זה באמת לא מחמיא, מבחינת ההלכה" (חדשות, חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של זרקי)

'רב הסלבס' אבי זרקי מעורר שוב סערה ברשת, והפעם מול חברת הכנסת לשעבר אנסטסיה מיכאלי הנחשבת בימים אלו ל"מתחזקת" מבחינה דתית.

לצד תמונה שהעלה הרב זרקי לחשבון הפייסבוק שלו, בה הופיעה חברת הכנסת לשעבר כשכיסוי ראש על ראשה, כתב זרקי: "אנסטסיה מיכאלי סיפרה לי שהיא מתחזקת, אמרתי לה שלדעתי לא יפה לה הכיסוי ראש הזה".

גולשים רבים שקראו את הפוסט, הרימו גבה, ושאלו איך יתכן שדווקא אדם שעוסק בקירוב רחוקים מתבטא במידת מה נגד ההתחזקות שעוברת מיכאלי.

לפני מספר שעות, החליטה אנסטסיה מיכאלי להגיב לדבריו של זרקי וכתבה: "אנחנו נמצאים בימים קדושים, בימים גדולים, בימי ספירת העומר. בימים הללו אנחנו עוברים הזדככות לקראת מתן תורה, חג השבועות".

"השבוע מבררים את הספירה מלכות שבמלכות, עושים דין וחשבון לכוח הדיבור שלנו. הייתי רוצה לשאול אותך באותו פורום 3 שאלות פשוטות: 1. מה הקשר בין שני המשפטים האלה? 2. מדוע גבר נשוי צריך להגיד כזה דבר לאשת-איש?, 3. לשם מה גבר צריך לכתוב דבר שהוא לא אמר?".

הפוסט שעורר את הסערה (צילום מסך)

גולשים המתנגדים לדרכו של זרקי בשל ביקורת שהשמיע בעבר נגד רבנים שונים, עטו על הפוסט שפרסמה מיכאלי נגד זרקי, ותקפו את דבריו.

בשיחה ל'כיכר השבת' מסביר זרקי, כי לא התכוון לפגוע חלילה במיכאלי ובדרך אותה היא עוברת. "אני לא רואה את הנושא הזה כ'אשת איש', בתור אדם שעוסק הרבה בקירוב, וכרב בתל אביב שאחראי להרבה מאוד העוררות, אני לא אומר לאנשים שזה מחמיא או לא מחמיא בקטע של הסתכלות בנשים, אלא בקטע של יעוץ לאדם שרוצה להתקרב לעבודת השם, לדעתי לא צריך לקפוץ מהר בבת אחת".

"דבר שני" אומר זרקי, "הכיסוי ראש הזה הוא לא הלכתי, כי כל השיער נמצא בחוץ, אז זה באמת לא מחמיא, מבחינת ההלכה".

"אני מפרסם בפייסבוק שלי דברים שהם סוג של מדרש פליאה, אני גורם לאנשים בכותרת שלי להניד עפעף, ולהשתומם, שישאלו 'וואו, מה זה, ככה הוא כותב'?" אומר הרב זרקי, "עכשיו, ברגע שאני כותב דבר כזה, אני באמת מעורר את דעת הציבור לנושא, מעורר אותם לנושא כיסוי ראש ולהלכה".

לדבריו של הרב זרקי, קפיצת המדרגה שעושים חוזרים בתשובה - בעייתית: "אני רואה בזה בעיה, כי לפעמים אתה רואה יהודי בלי זקן, ולפעמים אתה רואה זקן בלי יהודי, הכוונה שלי הייתה בדבר הזה לעורר את הנשוא הזה ולהעלות אותו לסדר היום, מצד שני, אין ולא היה בכוונתי לפגוע באף יהודי באשר הוא" מבהיר שוב רב הסלבס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר