הכנסת מחליפה לוגו: בואו לבחור את הלוגו החדש

חמישה עיצובים סופיים זכו בתחרות להחלפת הלוגו הישן והטוב של 'הכנסת', מה יהיה הלוגו החדש? בכנסת מציעים לכם לבוא לבחור ולהשפיע • העיצובים החדשים בכתבה (מעניין)

כנסת ישראל (צילום: Beny Shlevich)

ביום חמישי בשבוע שעבר הגיעו חמישה עיצובים לגמר בתחרות הסטודנטים לעיצוב שפה גרפית חדשה לכנסת ישראל ובכללה להחליף את הלוגו של כנסת ישראל. על חברי הוועדה שבחרה את העיצובים נמנו מעצבים בכירים אישי ציבור וחברי כנסת.

היום (ראשון) עלו כל העבודות הנבחרות לאתר אינטרנט ייעודי שנבנה במיוחד כדי שהציבור יוכל לבחור את העיצוב החביב עליו. ההכרעה הסופית, מבין שלוש העבודות שיזכו לדרוג הגבוה ביותר – תוחזר לוועדה הציבורית וליו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין.

כבר עכשיו אתם יכולים להצביע כאן ולבחור את הלוגו המועדף עליכם. ניתן להצביע גם דרך עמוד הפייסבוק של הכנסת. האתר הייעודי מוצג בשלוש שפות – עברית, ערבית ואנגלית. באתר מוצגים רק הסמלילים, אך ניתן להגיע דרכו גם לתצוגה של העבודות המלאות שהוגשו.

השפה העיצובית החדשה שתיבחר, אמורה לבטא באמצעים גרפיים את ייחודה של הכנסת בציבוריות הישראלית ואת הרלוונטיות של הפרלמנט בישראל - הכנסת - לכל אזרח במדינה.

בכל העבודות, על פי התקנון, משולב סמל המדינה לעיתים בסמליל עצמו ולעיתים בשפה הגרפית בכללותה. מנכ"ל הכנסת רונן פלוט שניהל הדיון בצוותא עם פרופ' דן רייזינגר אמר: "חשנו שהעבודות שעלו לשלב הבא, הן אכן הבחירה הטובה והנכונה ביותר. יש בעיננו חשיבות עצומה לתת ביטוי גרפי ייחודי לכנסת – מפני שהכנסת היא מוסד ייחודי בציבוריות הישראלית. ללא קשר לתוצאות, מדובר בהליך תחרותי מרתק, יצירתי ובעל ערך חינוכי רב".

(צילום: Beny Shlevich)
(צילום: Beny Shlevich)
(צילום: Beny Shlevich)
(צילום: Beny Shlevich)
(צילום: Beny Shlevich)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר