חדש בבריטניה: רכב מרוץ בשירות המשטרה

אחרי שמשטרת בריטניה הכניסה את היגואר והאסטון מרטין לשירות, עכשיו היא מכניסה את מכונית המרוץ אריאל אטום למשוואה. לא כדאי לגנבים לנסות לברוח ממנה (מהעולם, מעניין)

חיים אבני | כיכר השבת |
הניידת החדשה (צילום: מתוך יוטיוב)

לא נדיר לראות היום רכבי על בשירות המשטרה ברחבי העולם, בדובאי למשל יש צי של רכבי פאר, הכוללים בין היתר רכבי למבורגיני, בנטלי, פרארי, ואפילו אסטון מרטין עם מנוע 750 כ"ס בשווי שלושה מליון דולר. באיטליה ניתן למצוא למבורגיני שבשירות המשטרה. גם בבריטניה ניתן למצוא אסטון מרטין ויגואר בשירות המשטרה המקומית, אבל מכונית מרוץ בשירות הכחולים עוד לא היה.

האטום R3.5 של חברת אריאל היא מכונית מרוץ של ממש, אך באופן חריג יש לה רישיון לנוע בכבישי בריטניה. הסוד של המכונית הוא בקלותה, אין לה שום אביזר שמקנה לה נוחות או מראה יפה, היא בנויה רק מצינורות ברזל ומושבים. כך היא יכולה להגיע למהירויות גבוהות במיוחד והיא יכולה להאיץ מאפס למאה קמ"ש בכ-2.5 שניות, זאת למרות שהמנוע שלה הוא מנוע הונדה בנפח 2 ליטר, די רגיל.

כעת, מגייסים במשטרת בריטניה את האריאל אטום כדי להילחם באופנועי הספורט, שעד עתה עמדה המשטרה מולם כמעט חסרי אונים. בגלל הניידות הגדולה של האופנוע מול הניידת המסורתית - יחידות האופנוענים לא סיפקו מענה מושלם. זו הפעם הראשונה שמכונית מרוץ של ממש מגוייסת למשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר