מביך: קבצנית נתפסה נוהגת על רכב חדש

גמילות חסדים היא אחת התכונות החשובות של היהודי, אבל אולי לפעמים מנצלים אותנו? תיעוד של קבצנית הנוסעת על רכב חדש הפך לויראלי ברשת והצית דיון סביב קבצני הנדבות (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

נכון, גמילות חסדים, היא אחת משלוש התכונות הטבועות ביהודים - ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים. אבל האם לפעמים אלו שמקבלים מאיתנו את החסדים עובדים עלינו? יתכן שכן ויתכן שלא. הסרטון הבא שהפך לויראלי ברשת היוטיוב, מציג קבצנית שנתפסה על ידי אחת מתורמי הנדבות הקבועים שלה, כשהיא נוהגת על רכב חדש ועוררה את חמתו.

דניאל אילה המתגורר באוקלהומה, ארצות הברית נוהג לעבור מדי יום בסמוך לתחנת דלק מקומית, זאת בכדי להעניק תרומה לקבצנית הקבועה שמתיישבת שם. אלא, שלפני כשבוע, היא גילה בהולכו ברחוב כי אותה קבצנית נוהגת ברכב חדש. הדבר עורר את זעמו, בפרט לאחר שויתר באחד הימים על ארוחת הצהריים שלו בשביל להעניק לה תרומה.

דניאל צילם את התגובה שלו לקבצנית והעלה אותה ליוטיוב, שם צר הסרטון מיליוני צפיות תוך זמן קצר יחסית. "את מבקשת ממני כסף באמצע הרחוב ונוסעת במכונית משנת 2013?" צעק לעברה דניאל, "אני עובד קשה בשביל להרוויח כסף, אני לא אוהב שטויות כאלה. את מנצלת אנשים כמוני".

"את נוהגת ברכב יותר טוב משלי" הוא נשמע צועק לה ונענה על ידה כי זהו הרכב של בנה שיגיע לאסוף אותה. "אם אני עובר פה מחר ורואה את האוטו הזה אני אשבור לו חלון" איים עליה אילה.

"אני עובד 40 שעות, קשה, כל יום אני נותן לך שניים או שלושה דולר בגלל שאני רואה אותך רעבה, יום אחד אפילו לא אכלתי בשביל לתת לך ארבעה דולר" הוא אומר בכעס רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר