צפו בוידאו: נמצא הכריש הלבן הגדול ביותר בעולם?

הכריש הלבן הענק שבסרטון הבא נראה בפעם הראשונה לפני שנה, והוא ככל הנראה הכריש הלבן הגדול ביותר בעולם. כעת מתפרסם תיעוד חדש שלו סמוך לצוללנים בלב ים (מעניין, וידאו)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(פייסבוק / Mauricio Hoyos Padilla)

בקטע וידאו שפורסם לאחרונה ברשת, נראה כריש לבן ענק שעל פי ההערכות הינו הכריש הלבן הגדול ביותר שתועד עד היום. זו אינה הפעם הראשונה בה הכריש מתועד, ובשנה שעברה כבר פורסם תיעוד שלו בערוץ דיסקברי. לפי ההערכות שפורסמו במספר כלי תקשורת בעולם בנוגע לתיעוד החדש, הכריש בן למעלה מ-50 שנה.

בתיעוד נראה הכריש כשהוא מתקרב אל צוללן השוהה בתוך כלוב ברזל בלב ים, ככל הנראה לצרכי הגנה. הכריש "עושה סיבוב" וממשיך בצלילתו. את הכריש הלבן הענק הספציפי הזה ניתן לזהות לא רק בגלל גודלו העצום, אלא גם בעקבות הצלקות הרבות שהוא נושא על גופו בין היתר בעקבות קרבות עם כרישים אחרים.

הכריש הלבן ידוע כבעל חיים אימתני במיוחד. הוא מסוכן לבני אדם, אולם חוקרים טוענים כי הוא תוקף בני אדם "בטעות" ולא בכוונה, מאחר והוא סבור כי מדובר בבעלי חיים. כמו כן נטען כי כאשר כריש לבן מזהה כי מדובר באדם - הוא מעדיף להימלט מהמקום ולא "להסתבך" איתו. הוא מכונה גם בשמות "קרחה לבנה" ו"עמלץ לבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר