מרגש: המבט של האסטרונאוטים על ארץ ישראל מהחלל החיצון

תמונות חדשות של ישראל שצולמו מתחנת החלל הבינלאומית, מגלות כי הן מרגשות גם את האסטרונאוטים השוהים שם. "אני רואה מכאן את רוב ההיסטוריה הכתובה בתנ"ך", כתב ג'ף וויליאמס (מעניין)

אברהם גפני | כיכר השבת |
(צילום: נאסא)

אז איך אנו נראים מרחוק? כנראה שהרבה יותר טוב. תמונות חדשות שצולמו השבוע בבהירות מדהימה מתחנת החלל הבינלאומית מציגים לנו שוב כיצד נראית מדינת ישראל והאזור במבט מרחוק.

ג'ף וויליאמס, האסטרונאוט האמריקני שטרח בצילום התמונות הללו, נשמע נרגש למדי כששחרר אותן. "אבי, שהוא מורה להיסטוריה, העניק לי אהבה מיוחדת לאזור הזה ולנופים הללו. קשה לי שלא להיזכר בהיסטוריה התנ"כית הכל כך מיוחדת בכל פעם שאנו עוברים מעל האזור הזה. התמונות הללו מרגשות", כתב וויליאמס בדף הפייסבוק שלו.

ואכן בתמונות ניתן להבחין במפה הטופוגרפית של ארץ ישראל מזוויות שונות ובתנאי תאורה מיוחדים, צילומים שניתנים להיעשות רק מהמיקום המרוחק של תחנת החלל הבינלאומית. נראה שגם השוהים כל כך רחוק מכדור הארץ חשים ביחודיות של האזור.

ג'ף וויליאמס (58) הוא אחד האסטרונאוטים הוותיקים השוהים בחלל החיצון, ובקרוב אף עשוי לשבור את שיא ימי השהייה בחלל לאסטרונאוט אמריקני. סקוט קלי הוא כיום המחזיק בשיא זה של 520 ימים בחלל, בעוד וויליאמס צפוי להגיע בקרוב ל-534 ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר