כדאי הוא רבי שמעון

מחירון-מירון: מיטה ב-700 דולר ללילה, וילה ב-40,000

הבוקר מתפרסם המחירון המלא לחפצים לעשות את השבת שלפני ברחבת הציון, או לכל הפחות ביישוב מירון, כדי להשתתף בהדלקה המרכזית שתחל בצאת השבת. כמה זה יעלה לנו? מיטה במחסן תגבה מכם 700 דולר; וילה מרווחת היא כבר סיפור אחר: 40,000 ש"ח ויותר (בכיכר)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
(פלאש 90)

חצי מיליון מתפללים צפוים לפקוד את קברו של רבי שמעון בר יוחאי במהלך ל"ג בעומר, ולהעתיר תפילה.

ובדרך למעלה ההר, גם המחירים מרקיעים: הבוקר מתפרסם ב"ידיעות אחרונות" המחירון המלא לחפצים לעשות את השבת שלפני ברחבת הציון, או לכל הפחות ביישוב מירון, כדי להיות נוכח בהדלקה המרכזית שתחל בצאת השבת.

מדובר במחירים דימיוניים לחלוטין: עבור מחסן ביישוב, שיכול לאכלס ארבע מיטות, דורשים 1,700 דולר לשני לילות. אם אתם לא מוכנים לוותר על הנוחות שלכם, לכו על וילה. המחיר צנוע בהחלט: בין 20 אלף שקלים ל-40 אלף, ללילה אחד.

מיטה אחת במיקום אקזוטי כמו לול תרנגולים, למשל, יכולה לעלות 400 דולר ללילה אחד. במקומות אחרים, ידרשו מכם כ-600 שקלים למיטה. המחיר יורד משמעותית אם מדובר באירוח באחד היישובים הסמוכים. שם כבר תוכלו ללון תמורת 200 שקלים ללילה. הגיוני.

זקני מירון מסבירים את פשר עליית המחירים בעובדה של"ג בעומר חל בצאת השבת. כל מי שמרוחק מרחק שעתיים נסיעה ויותר ממירון וחפץ להשתתף בהדלקה, לא יכול לעשות זאת אלא-אם-כן הוא לן ביישוב או סמוך לו. "מי שייצא במוצ"ש מירושלים או בני-ברק, יגיע למירון לפנות בוקר", הם מסבירים.

כך או כך, נדמה שהעלייה השנתית תניב רווחים נאים מאוד לתושבי מירון. אכן, כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר