אחרי שנתיים של עבודה

"הדובים בספארי מרוצים" • צפו במתחם החדש שהוענק להם

בספארי חנכו מתחם חדש לדובים בהשקעה כספית אדירה ובעבודה שנמשכה למעלה משנתיים. במתחם יש תצפית דו כיוונית, בגובה העיניים, גם למבקרים וגם לדובים | צפו בתיעוד (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הדובים במתחם החדש (צילום: ים סיטון)

לאחר עבודות שנמשכו במשך שנתיים, ב'ספארי' הודיעו, כי נפתחה התצוגה החדשה של הדובים החומים הסורים - במתחם החדש.

החצר תוכננה ונבנתה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בארגון גני החיות האירופי והיא מספקת לבעלי החיים את כל התנאים הדרושים להם. בנוסף, היא מאפשרת תצפית דו כיוונית, בגובה העיניים, גם למבקרים וגם לדובים.

משפחת זיגלשטיין, היא הייתה מהתורמים למיזם, וזאת כדי להנציח את בנה אלון ז"ל, גם עיריית רמת גן נטלה חלק בפרויקט.

עו"ד רועי ברזילי יו"ר הספארי אמר: "חצר הדובים החדשה היא אחת התצוגות המרווחות והמיוחדות שקיימות בספארי, שמח על הגשמת החזון המשותף לספארי ולמשפחת זיגלשטיין ונמשיך להשקיע ולפתח את הספארי כך שיעמוד בחזית גני החיות בעולם".

יצוין, כי לאחר פתיחת החצר נראה היה כי שלושת הדובות המבוגרות - בו, בבט ומנטה, מהססות לבקר בביתן החדש ומעדיפות לעמוד בפתח ביתן הלילה ולהביט החוצה אל החצר החדשה; "מניסיוננו תהליך שכזה לוקח זמן, ולכן איפשרנו לדובות להביט ולבדוק את החצר, ולאפשר להן לעשות את הצעד הראשון כשהן מרגישות מספיק בטוחות. לשמחתנו, בסוף השבוע האחרון, הן בחרו להסתובב ולחקור את החצר, ואת הבריכה החדשה ונראה כי הן מרוצות במיוחד", נמסר מהספארי.

הדוב החום הסורי, שמוזכר בתנ"ך, הוא תת המין הדרומי ביותר של הדוב החום, שהולך ונעלם מהטבע בעבר הוא היה חלק מהנוף הישראלי ונכחד מהארץ רק בתחילת המאה ה-20.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר