אל תפספסו

רץ ברשת • חמשת האירועים המשעשעים שעשו את השבוע

המלצרים המתופפים, הדרמה עם האופניים של ה'שבת גוי, הדאחקה של מאסק והבדיחה של הח"כ באולפן כיכר • כל הקטעים המשעשעים שעשו לנו את השבוע שחלף (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
האירועים המשעשעים של השבוע (צילום: כיכר השבת / מתוך הטוויטר)

אנו שמחים להגיש בפניכם את המדור הכי חם של 'כיכר השבת': "רץ ברשת". חמשת הסיפורים וסרטונים המשעשעים שהיו בשבוע שחלף (ואולי קצת לפני כן) שאי אפשר להתעלם מהם.

תתרווחו ותהנו:

האופניים של השאבעס גוי

מדי פעם בעבודת העיתונות יש רגעים נחמדים. כמו לפגוש באישיות חשובה או להיכנס למאחורי הקלעים של איזה אירוע גדול.

אחד הדברים הפחות 'כיפיים' זה לסנן הודעות דוברות. לכל ארגון ולכל עירייה יש מערך דוברות וכל עמותה כזו או אחרת מעסיקה יח"צן שמעביר בשמה הודעות. התפקיד שלנו העיתונאים הינו, בין היתר, לסנן את ההודעות הבלתי מעניינות ולהגיש – לכם הקוראים היקרים – את ההודעות המעניינות יותר.

לפעמים מגיעה הודעת דוברות מעניינת שאילולי המדור הנוכחי, מי יודע מה היינו עושים איתה.

הנה, תיהנו ותקראו:

דוברות עריית אלעד: פעילות מהירה ויעילה של השיטור העירוני, הובילה להחזרתם של האופניים בהם משתמש ה'גוי של שבת' הפועל בעיר.

את גוי השבת מכירים רבים מתושבי העיר, לאחר שהם נזקקו לשירותיו במהלך שבתות השנה. הוא פועל בעיר מזה מספר שנים ומתנייד ברחובות העיר באמצעות אופניו החשמליים. אלו מאפשרים לו להגיע במהירות לכל פניה ולהספיק להגיע ליותר תושבים מידי שבת.

אלא שבשבוע האחרון נגנבו אופניו והוא נותר חסר אונים. הוא פנה לשיטור העירוני, ומנהל השיטור איציק אדרי הוביל פעילות מהירה במיוחד, ובתוך זמן קצר הצליחו הכוחות להגיע אל זהותו של גונב האופניים, ואלו הוחזרו אחר כבוד לגוי של שבת שיוכל גם בשבתות הבאות להעניק את שירותיו היעילים לתושבים.

ויש גם תמונה כמובן:

מחזירים לגוי של שבת את אופניו (צילום: דוברות עיריית אלעד)

סוף טוב - הכל טוב.

המלצרים המזמרים

לחתונות כולנו מגיעים מעת לעת, אבל לחתונה שהמלצרים הלא יהודיים, המגישים את האוכל בבר גם מתופפים לעת מוצא – זה, זה במיוחד למדור שלנו:

עושים שמח. המלצרים בפעולה (צילום: מתוך הטוויטר של Hasidic)

הבדיחה של הח"כ

ח"כ ישראל אייכלר הגיע לאולפן כיכר לריאיון אצל ישי כהן, בכדי לדבר על הנושאים הפוליטיים הבוערים. באמצע היה חשוב לו לספר בדיחה. אם היא מצחיקה או לא, מעבירה את המסר או צריך לחפש בין המילים – את זה אתם תחליטו.

צפו:

"בדיחה של חסיד זה תמיד טוב" (צילום: כיכר השבת)

עלילות מאסק בארץ טוויטר

ולסיום, איך אפשר בלי אילון מאסק. איש העשיר בעולם שעושה מה שהוא רוצה. בשבועות האחרונים סערת הטוויטר הגיעה לגבהים חדשים לאחר שמאסק הודיע כי כל מי שרוצה יוכל לרכוש וי כחול בשמונה דולר ומיד לאחר מכן ביטל את ההחלטה בעקבות זיופי חשבונות שגרמו לחברות להסיד מליונים.

בהמשך פיטר עובדים רבים של החברה והודיע על שינויים מהותיים.

שני צעירים, עשו 'דאחקה' ויצאו ממשרדי טוויטר עם קופסאות קרטון. עיתונאים באו לראיין אותם על פיטורם מהחברה – מה שכמובן לא קרה.

מאסק, שראה זאת, קיבל את ה'דאחקה' בהבנה וזרם עם הבחורים. הוא זימן אותם 'לחזור' לעבוד בחברה והצטלם איתם.

כשהאיש העשיר בעולם משתעשע במיוחד מפיטורין (צילום: מתוך הטוויטר)

מי הנשיא האמיתי?

אגב, מאסק, ביממה האחרונה הוא ערך סקר בטוויטר בו שאל את הגולשים האם להחזיר את נשיא ארצות הברית לשעבר דולנד טראמפ, לטוויטר לאחר שהושעה ממנו כיומיים לפני הפריצה של המפגינים לקפיטול.

מי בעל הבית? כשמאסק שואל אם להחזיר את טראמפ (צילום: מתוך הטוויטר)

נכון לשעת כתיבת השורות רוב הגולשים רוצים בחזרתו של טראמפ.

יש לכם גם דברים שמשעשעים שקרו שכולם חייבים לראות? שלחו לנו למייל ari@kikar.co.il ואנחנו בלי נדר נפרסם את הטובים ביותר בשבוע הבא!

• בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר