אל תפספסו

רץ ברשת • הרגעים המשעשעים שעשו את השבוע

מוסלמים משתחווים לסמוטריץ', אברכים עושים שכיבות סמיכה באוטובוס והח"כ בועז ביסמוט שמפזז בחתונה חסידית • כל הקטעים המשעשעים שעשו לנו את השבוע שחלף (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
כל האירועים המשעשעים (צילום: באדיבות המצלם / 27א')

תראה כמה מתפללים יש לך

אין דרך אחרת מלפתוח את השבוע בבשורה הבאה: הערבים קלטו מי בעל הבית, עוד לפני שקמה ממשלה, והם נוהגים בהתאם.

כן, אני יודע שאתם יכולים להגיד שהם לא שמו לב לשלט ושזה רק זווית הצילום של הצלם. תגידו מה שתגידו. כשאומרים ב"גאון יעקב" את דעתנו בלי להתנצל – אומות העולם מבינים, משתחווים וכורעים:

(צילום: 27א')

הח"כ המפזז

כדי להמשיך עם אנרגיות טובות, לא נוכל להתעלם מח"כ החדש מטעם הליכוד בועז ביסמוט שנצפה מפזז ומרקד לכל צלילי ניגון חסידי בחתונת בן זקוניו של האדמו"ר מקרלין סטולין. תראו את הניואנסים. אח, מויירדיק.

הנה:

רננו צדיקים וח"כים (צילום: מתוך הטוויטר של משה ויסברג)

דע מה שתשיב

עוד קטע מעניין שרץ ברשת השבוע: פרופסור יהודי, העונה לשם "כהן" התארח בתכנית טלוויזיה בצרפת. בשאלה שאינה קשורה לנשוא שאל המגיש מדוע הוא מגיע עם סממן דתי לאולפן וכך הוא כביכול 'כופה' על הצופים את דתו. כהן, לא נשאר חייב ושאל אם את אותה שאלה המגיש היה שואל גם את האפיפיור.

צפו בתשובתו של האורח:

מה שאפשר לעשות באוטובוס

פקקים? נסיעה ארוכה? אפשר בהחלט להספיק עוד דף גמרא או להציץ לפלאפון של השכן למושב.

לחילופין אפשר פשוט לעשות שכיבות סמיכה.

הנה כמו הברמנים האלה:

ניצול הזמן (צילום: באדיבות המצלם)

רגע מרגש באמת

לסיום: רגע מרגש שהתרחש בשבוע שעבר שלא הותיר עין יבשה: בחור ישיבה שניצל מהפיגוע המחריד בירושלים – הגיע למקום הפיגוע ובירך "ברוך שעשה לי נס". מיד לאחר מכן פצחו חבריו בשירת "נשמת כל חי", מתוך שבח והודיה לה' על הניסים והנפלאות.

צפו:

(צילום: 27א)

יש לכם גם דברים שמשעשעים שקרו שכולם חייבים לראות? שלחו לנו למייל ari@kikar.co.il ואנחנו בלי נדר נפרסם את הטובים ביותר בשבוע הבא!

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר