טעות יקרה מדי

הזוג ששילם בטעות ארבעת אלפים דולר ל....כוס קפה

איך הייתם מתייחסים לכוס קפה שעלתה לכם ארבעת אלפים דולר? • מה גרם לכך שבני זוג שילמו למעלה מארבעת אלפים דולר לקפה ואיך הגיבה רשת הקפה? | סיפור לא-שגרתי (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
כוס הקפה של כותב השורות עליה שילם לא יותר מעשרה שקלים (צילום: ארי טננבוים)

כמה שילמתם לאחרונה על כוס קפה? עשרה שקלים? אולי חמישה עשרה שקלים? בני זוג מטולסה שבארצות הברית שילמו על שני כוסות קפה 4,456.27 דולר!

הכל החל כאשר בני הזוג ג'סי ודידי או'דל, יצאו בבוקרו של יום לעבודתם ונכנסו לסניף סטאר-באקס המקומי לרכוש לעצמם שתי כוסות קפה לדרך.

עלות כוסות הקפה שהם הזמינו לא היו אמורות לעלות יותר מכעשרה דולרים. כוס אחת אמריקנו וכוס אחת בטעם כרמל. אלא שביציאה מהחנות החליטה האישה להסתכל בקבלה וחשכו עיניה.

מסתבר כי הם חויבו בסכום של 4,456.27 דולר בכרטיס האשראי. סכום שעולה על כל דמיון.

כשכהחברה הבינה את הטעות הם שלחו להם במהרה המחאה בנקאית עם מלוא הסכום, אלא שהוא חזר בחזרה וכך נאלצו למצוא את עצמם רודפים אחרי שירות הלקוחות של החברה במשא ארוך של כאב ראש ולחץ בלתי פוסק.

בני הזוג היו אמורים לטוס יחד עם שלושת ילדיהם לטיול שורשים בתאילנד, אך נאלצו לבטל את החלום עקב הטעות הקשה.

בתחילה ניסו ברשת הקפה הפופולרית להאשים את הזוג שלא הקיש את הסכום המדויק במכונה, אלא שמשירות הלקוחות של הרשת נמסר כי מדובר בטעות במכונה והיה ברור לכל כי עליהם להחזיר לזוג את הסכום הענק.

כיוון שכספם לא הוחזר במהרה, החליטו בני הזוג להגיש תלונה במשטרה, אלא שזו בוטלה לאחר שהסניף החזיר להם את כספם בחזרה וכך בא הסיפור לסופו.

כמסר מהסיפור הזה, מזהירים בני הזוג לבדוק את הקבלה בסיום כל קניה על מנת לוודא שלא תחויבו בסכומים שיפתיעו אתכם.

רק שאלה אחת נותרה פתוחה, האם כשהתבררה להם הטעות הם שתו את הקפה מתוך תחושה שהם זכו לשתות את הקפה הכי יקר בעולם או שהם היו בעצב בעקבות הטעות? זאת לא נדע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר