ילדי שלוחי חב"ד התכנסו לשבת אחדות

250 שלוחים צעירים, ילדיהם של מנהלי בתי-חב"ד בישראל, התכנסו בשבת האחרונה, לשבת השנתית והמסורתית שנערכה עבורם בכפר חב"ד, באירגון אגף הסניפים של צעירי-אגודת-חב"ד. האחווה בין השלוחים הצעירים, כמו גם החלפת חוויות ממפגשים בשנים עברו, ליוו את השבת כולה (בכיכר)

משה בן-יאיר | כיכר השבת |
צילום יוסי פרומנסקי

250 שלוחים צעירים, ילדיהם של מנהלי בתי-חב"ד בישראל, התכנסו בשבת האחרונה, לשבת השנתית והמסורתית שנערכה עבורם בכפר חב"ד, באירגון אגף הסניפים של צעירי-אגודת-חב"ד.

תוכנית השבת נפתחה בשעות הצהריים של יום ו´. בזה אחר זה, הגיעו צעירי השלוחים ברכבי הוריהם, ובהסעות מאורגנות מקריית שמונה שבצפון ועד למצפה רמון שבדרום. המפגש הראשוני בין השלוחים הצעירים, שחלקם מתגוררים במקומות בהם אין ילדים חב"דניקים נוספים היה מרגש במיוחד.

האחווה בין השלוחים הצעירים, כמו גם החלפת חוויות ממפגשים בשנים עברו, ליוו את השבת כולה. סעודות השבת נוצלה להחלפת חוויות מתפקידם בשליחות, העלאת דילמות, והצעת דרכי התמודדות לאתגרים בפניהם הם עומדים ובכלל זה גם בדידות חברתית.

לאחר תפילת מנחה של שבת, יצאו השלוחים הצעירים למסדר מיוחד מול בית ´770´ בכפר חב"ד. המסדר ביטא את גאוות היחידה של השלוחים הצעירים בהיותם שלוחים של כ"ק אדמו"ר מליבאוויטש זי"ע, הנמצאים בחוד החנית של מפעל השליחות העצום שהקים.

יו"ר צעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, סיכם את השבת הנפלאה באמרו כי ´העוצמות המוקרנות מילדים כ"כ צעירים שלא נרתעים משום קושי או מחסום פשוט מדהימות. נמשיך לעשות עוד פעולות רבות עבור משפחת שלוחי חב"ד בישראל ולהיות עבורם לעזר עד כמה שניתן´.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר