דובר צה"ל: "אני מגיע לכל העולם דרך חב"ד"

דובר צה"ל, אבי בניהו, חשף את הדרך של הצבא להעביר מסרים לתפוצות העולם. "מספיק לשלוח מסר, או תמונה למנחם ברוד שיושב בכפר-חב"ד - כדי להגיע ל-5,000 שליחים ברחבי העולם", אמר בניהו במהלך "כנס הרצליה" הפופולרי שנערך בשבוע שעבר. צפו בוידאו (חדשות, בכיכר-מעניין)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
אבי בניהו בכנס הרצליה. וידאו: אתר COL חב"ד

דובר צה"ל, אבי בניהו, חשף את הדרך של הצבא להעביר מסרים לתפוצות העולם.

"מספיק לשלוח מסר, או תמונה למנחם ברוד שיושב בכפר-חב"ד - כדי להגיע ל-5,000 שליחים ברחבי העולם", אמר בניהו במהלך "כנס הרצליה" הפופולרי.

"יש לרב ברוד יכולת, במסגרת הסיסמה 'כל ישראל ערבים זה לזה', בעיקר במלחמה - לשלוח את המסר לאלפי השלוחים שמעבירים את זה הלאה. אנחנו עושים את זה כבר בארה"ב ובאירופה ונכנסים לאט-לאט לתחום".

במהלך נאומו אמר בניהו כי "צה"ל נמצא היום בקדמת הטכנולוגיה, תוך שהוא מפעיל כיום בלוג, תדרוכי בלוגרים, טוויטר, אתר צה"ל באנגלית ובקרוב בצרפתית וכן אנחנו עובדים על עמוד בפייסבוק ובלוגים שונים".

לדברי תא"ל בניהו, הלחימה בזירת הניו-מדיה כבר הפכה בצה"ל לפרק חובה בקורס ההכשרה למש"קי דובר צה"ל וכן בקורס לפיקוד ומטה (פו"ם).

תא"ל בניהו הוסיף וציין כי מסע הדה-לגיטימציה המובל נגד צה"ל וישראל נמצא בהובלת גורמים איראניים, העומדים מאחורי אתרים ובלוגים.

"זהו מאבק מתוכנן, מתוזמן שממומן על ידי גורמים פרו אירניים. הם גם מייעצים בתחום הזה ומזינים את הארגונים תומכי הציר הרדיקלי", הוסיף דובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר