צפו בתיעוד

מכון המקדש מציע קורבן פסח לציבור; השחיטה - בהר הבית

"מכון המקדש" מצטרף לתנועות הר הבית ומציע לציבור הרחב להשתתף בהקרבת קורבן פסח ● באתר המכון מוצעים מחירים סבירים לכל מי שחפץ להשתתף בממונו בהקרבת הקורבן ● ב´מכון המקדש´ הסבירו כי אין כיום סיבה טכנית המונעת הקרבת קרבן פסח ● צפו בתיעוד: כך מקריבים (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |

"מכון המקדש", בראשות הרב ישראל אריאל, מציע לציבור הרחב, לקראת חג הפסח, לקחת חלק במנוי על "קורבן פסח" שיישחט, כך הם מקווים, בהר הבית.

באתר האינטרנט של המכון מוצעים מחירים סבירים לכל מי שחפץ להשתתף בממונו בהקרבת הקורבן.

כל משתתף קונה כזית (כ-90 גרם) של בשר הכבש שיישחט. העלות נמוכה: 12 ש"ח למשתתף.

לפי ההלכה, מצוות הקרבת קרבן פסח כמו ברית מילה, הן מצוות העשה היחידות שמי שאינו מקיים אותן חייב כרת.

ב´מכון המקדש´ הסבירו כי אין כיום סיבה טכנית המונעת הקרבת קרבן פסח. גם טומאת מת, לא מעכבת את ההקרבה משום ש"טומאה הותרה בציבור".

באתר האינטרנט הציבור נקרא להתפלל ולומר:

"רבונו של עולם! הנני נמנה על כבש זה – אנכי ובני ביתי, והננו נערכים לעלות לירושלים להקריב קרבן פסח במועדו. הננו תפילה שנזכה להקריב קרבן פסח השנה.

"רצוננו לעשות רצונך, וב´מינוי´ זה הננו מביעים את התחייבותנו לבוא לחצרות הקודש לקיום המצוה כהלכתה בשיר והלל! אנא ה´, "בנה ביתך כבתחילה וכונן מקדשך על מכונו."

יש לציין כי במקביל למבצע המנויים של "מכון המקדש", גם הרב יהודה גליק יו"ר "הקרן למורשת הר-הבית ובית-המקדש", מקיים מבצע גיוס מנויים דומה.

לאחרונה הוא הגיע לביתו של הגר"ח קנייבסקי וסיפר לרב על פרויקט מבצע מנויי קורבן פסח, במסגרתו מחתימים אנשים ברחבי הארץ. לדברי הרב גליק, "הגר"ח שמע בקשב רב על המבצע והביע שביעות רצון רבה ממנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר