הרב יצחק גרוסמן ינהל את טקס הלווית סמי עופר

איש העסקים סמי עופר, בן ה-89, יובא היום למנוחות בשעה 16:00 בבית העלמין ´טרומפלדור´ בתל-אביב בטקס הלוויה דתי ● לפי בקשת בני המשפחה, הרב יצחק דוד גרוסמן, ינהל את טקס ההלוויה של האיש העשיר בישראל ● ה'סאנדיי טיימס' מדווח: הספינות של האחים עופר הבריחו כוחו צבא ומסוקי 'בלקהוק' לאיראן

חזקי שטרן | כיכר השבת |
סמי עופר (פלאש 909)

איש העסקים סמי עופר, האיש העשיר בישראל, יובא היום (ראשון) למנוחות בשעה 16:00 אחר-הצהריים, בבית ההלוויות ´טרומפלדור´ בתל אביב.

עופר, נפטר ביום שישי האחרון כשהוא בן 89, לאחר התמודדות ארוכה עם מחלה קשה וכואבת. היום מתברר, כי סמי עופר כלל לא היה מודע לסערה שפרצה בשבוע האחרון סביב משפחתו ועסקי הספנות שלהם, בעקבות עגינת ספינותיהם באיראן.

מזה כמה חודשים שמצבו של סמי עופר הידרדר בשל המחלה בה לקה, ובשבועות האחרונים הוא שכב חוסר הכרה בביתו, שם קיבל טיפול רפואי צמד עד לפטירתו.

לפי בקשתם של בני משפחת עופר את טקס ההלוויה שיהיה טקס דתי, ינהל ויערוך רבה של מגדל העמק, נשיא מוסדות ´מגדל אור´, הרב יצחק דוד גרוסמן, שנענה לבקשה.

את הונו, המוערך ביותר מ-10 מיליארר דולר, הוריש סמי עופר לבניו: את תחום הנדל"ן צפוי לנהל בנו הבכור אייל, ואילו בנו הצעיר עידן צפוי להתרכז בעסקי הספנות.

בתוך כך, כתב ה´סאנדיי טיימס´ בישראל מדווח היום מפי "מקורות בטחוניים" כי ספינות האחים עופר שעגנו באיראן נשאו עליהן כוחות צבא מיוחדים ומסוקי ´בלקהוק´ שהוחבאו במכולות, ועסקו באיסוף מודיעין בשטחה של איראן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר