הנשיא שמעון פרס בקמפוס החרדי: "דרעי לא פסול"

נשיא המדינה שמעון פרס אינו אוהב את קידום חוק דרעי, שאמור למנוע ממנו לשוב לפוליטיקה. בביקור בקמפוס החרדי אמר הנשיא: "רק העם יחליט אם לבחור בו או לא. הוא אינו פסול". על תעסוקת החרדים אמר הנשיא: "אני יודע שהמגזר החרדי מעוניין להיכנס למעגל העבודה ואני קורא למעסיקים בישראל - תנו להם להיכנס למעגל העבודה תוך כיבוד התנאים המיוחדים שיאפשרו למגזר החרדי לעשות כך"

דובי קורן | כיכר השבת |

נשיא המדינה שמעון פרס ערך ביקור מיוחד בקמפוס החרדי של הקריה האקדמאית אונו, באור-יהודה. פרס התייחס בפתיחות למגוון נושאים, פוליטיים וחברתיים שהעלו הסטודנטים החרדיים.

לשאת אחד הסטודנטים בנוגע לשובו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לפוליטיקה, אמר פרס כי אין טעם למנוע ממנו לשוב. "מרגע שדרעי שוחרר רק העם יחליט אם לבחור בו או לא. אין יותר שיקולים אחרים, הוא אינו פסול", אמר הנשיא.

על תעסוקת החרדים אמר הנשיא: "אני יודע שהמגזר החרדי מעוניין להיכנס למעגל העבודה ואני קורא למעסיקים בישראל - תנו להם להיכנס למעגל העבודה תוך כיבוד התנאים המיוחדים שיאפשרו למגזר החרדי לעשות כך. אנו צריכים להיות חברה הפתוחה לכולם".

עוד אמר הנשיא: "אחדות העם תגיע מתורה, מחכמה ומעבודה. שילוב החרדים והחרדיות במעגל העבודה הוא יעד אסטרטגי חברתי של מדינת ישראל. אין שום סיבה שבעולם שרבים במגזר יחיו מתחת לקו העוני. אני רואה בכם חלוצים ומעריך את הצטרפותכם לעולם האקדמי".

במהלך הביקור חשף פרס את דעותיו בנוגע לאמונה והמדע. "בעיניי, אין סתירה בין אמונה לעבודה. הרמב"ם שהיה רופא, מגלם בעיניי את המצב הרצוי ומהווה דוגמה ומופת של אדם המשלב בין התורה למדע"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר