המקובל שובר שיאים

"האולטרסאונד" סנדק בפעם ה-9,000 ● בדרך לשיא גינס

המקובל רבי חיים עמרם איפרגן מציין בימים אלה את הולדת הילד ה-9,000 בזכות ברכות שהעניק ● הוריו של נועם בר לביא הגיעו אל הרב וביקשו את ברכתו. "הרב נתן לנו פתק ובו תאריך, והבטיח שתוך שלושה חודשים אשתי תהיה בהיריון", מספר הבעל. בקרוב מקובל בספר גינס? (בכיכר)

שאול כהנא | כיכר השבת |

המקובל הרב חיים עמרם איפרגן, המכונה "אולטרסאונד", מציין בימים אלה את הברית ה-9,000 שבה השתתף וזכה לשמש 'סנדק'.

מקורביו מתכננים לשכור את אחד האיצטדיונים הגדולים בישראל, לצורך אירוע נדיר: כנס "מחזור" של כל הבנים שהרב היה הסנדק שלהם ב-30 השנים האחרונות.

בחצרו של הרב ציינו השבוע את הברית ה-9,000 והחלו להשתעשע במחשבה לרשום את הרב לספר השיאים של גינס. "אין ספק שלא נמצא בעולם עוד אדם שהיה סנדק במספר כזה של בריתות מילה", הם אומרים בראיון למעריב.

ה"אולטרסאונד", הוא הרב חיים עמרם איפרגן, אחיו הבכור של הרב יעקב ישראל איפרגן מנתיבות, "הרנטגן". הוא נודע ביכולותו לברך נשים המתקשות ללדת ובניסים שהוא חולל.

השבוע, נרשם שיא חדש: הרב שימש סנדק בברית המילה של נועם בר לביא, ומתברר שזו היתה הברית ה-9,000. במילים אחרות - 9,000 בנים שנולדו בזכות ברכתו של הרב.

המספר הכולל של הילדים שנולדו בברכתו, כך מספרים, הוא כ-15,000.

הוריו של נועם הקטן התמודדו במשך כמה שנים עם הקושי ללדת ילדים. כששמעו על כוחותיו של הרב מקרית אתא, הם הגיעו אליו וביקשו את ברכתו.

"הגענו אל הרב בקרית אתא. הוא שמע אותנו, נתן לנו פתק שבו היה כתוב תאריך, והבטיח שתוך שלושה חודשים אשתי תהיה בהיריון. הוא ציין שכנראה שזה יהיה בן, ושהוא מבקש להיות הסנדק. ואכן, כך היה".

סיפורו של הרב איפרגן מדהים עוד יותר, שכן לו עצמו אין ילדים.

"הקב"ה הטיל עליי שליחות", הוא אמר פעם, ובמסגרתה הוא משתתף בבריתות המילה של הילדים שברך, מייעץ ומוסר שיעורי תורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר