תיעוד בלעדי

בסעודת ההודיה של בנימין בן אליעזר: אדמו"ר ושרי ממשלה

שרי ממשלה וחברי הכנסת, ידידיו של חבר-הכנסת פואד בן אליעזר, התכנסו אתמול לאירוע לא שגרתי: כתיבת ספר תורה וסעודת הודיה לרגל החלמתו של בן אליעזר, שהיה מאושפז בבית-החולים במצב קשה. במעמד נכח האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שנשא נאום מיוחד. אורחי הכבוד היו ג'י שוטנשטיין ובוב בוק (בכיכר)

מפגש מיוחד של הודיה נערך בתל אביב אמש: חה"כ בנימין בן אליעזר גילה, איך האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו התפלל עליו שהרופאים כבר הרימו ידיים וביקשו מילדיו להיפרד ממנו, ולמחרת בבוקר הוא פקח את עיניו.

הוידוי האישי הזה נאמר במסגרת סעודת הודיה מיוחדת שערך רבי יאשיהו פינטו לכבודו של בן אליעזר ששולב בסיום כתיבת ספר תורה לרפואתו.

במפגש המיוחד הזה התייצבו לא פחות משנים עשר שרים ועשרים וחמשה חברי כנסת שהקשיבו למשא מרכזי שנשא רבי יאשיהו למעלה משעה על ההתמודדות הגדולה של החברה היהודית כיום.

בין היתר ישבו שם אביגדור ליברמן, ציפי ליבני, יובל שטייניץ, שאול מופז. ישראל כץ, עוזי לנדאו, עמיר פרץ, יעקב ליצמן, אלי ישי, אריאל אטיאס, משה גפני, סופה לנדבר ועוד שורה ארוכה של בכירי המשק והכלכלה בישראל.

אורחי הכבוד באירוע המיוחד היו שני נשיאי הכבוד של קהילת שובה ישראל בראשותו של רבי יאשיהו, מר יהושוע גי שוטנשטיין ומר ראובן בוב בוק.

בסיום הערב פצחו כולם בריקוד גדול של וטהר ליבנו וההתעוררות שם הייתה גדולה. "מי שלא שיתחבר למקורות האמונה והיהדות" אמר רבי יאשיהו, "לא ישרוד את השינויים המפליגים שיעברו עלינו במהלך השנה הקרובה".

במהלך האירוע ביקש ח"כ גדעון עזרא מרבי יאשיהו שיערוך לו מי שבירך מיוחד. ח"כ עזרא שמתמודד עם מחלה קשה עמד נרגש והציבור קיבל עליו להתחזק בשמירת תורה ומצוות לבריאותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר