Google Nose - מתיחת ה-1 באפריל המשעשעת של גוגל

חלמתם על ריח של בצק עוגיות מיד עם צאת הפסח? גוגל הציגה היום שירות חדש בשם 'Google Nose' המעניק חווית רחרוח דרך המחשב, אלא מה? השירות לא עובד (דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
לא מריח? נסה מהצד השני (צילום מסך)

רחרוח אחד שווה אלף מילים, ומתיחה טובה אחת שווה הרבה יותר: היום מציינים בעולם את ה-1 באפריל, יום בו נוהגים הבריות למתוח זה את זה, במתיחות שונות ומשונות, גם בחברת 'גוגל' החליטו לקיים את המנהג המסורתי בחומרה, וגרמו לגולשים רבים לקרב את אפם אל מסך המחשב ולרחרח בקפידה, כשהם מחפשים אחר ניחוח כלשהו.

אם גם אצלכם דף הבית הינו 'כיכר השבת', ולא יצא לכם לעבור בדרככם הנה דרך דף הבית של גוגל, כנראה שלא שמתם לב לשורה שנוספה תחת שורת החיפוש.

בשורה שבישרה על שירות חדש נכתב: "חדש! מה הריח הזה? גלה בעזרת Google Nose" הגולשים שלחצו על הקישור, הופנו לעמוד חדש של ענקית האינטרנט, שבישר כאמור על השירות החדש 'Google Nose' בגרסת הביטא שלו.

בכותרת העמוד נכתב: "רחרוח אחד שווה אלף מילים", וסרטון שהוצג בסמוך הדגים את אופיו של השירות החדש, שמביא אליכם לא רק תוצאות חיפוש, אלא גם ניחוחות מיוחדים.

למותר לציין, כי חלק מהגולשים, קלטו מראש שמדובר במתיחה, וזאת בעקבות המילים הציניות שהוכנסו לדף המפרט על אופיו של השירות, דוגמת: "מחשש בחילה בתשובה לשאלה - הוספנו את חיפוש בטוח".

(צילום מסך)

עוד נכתב בעמוד המיוחד כי מסד הריחות של Google - מכיל יותר מ-"15 מיליון מגהבייט של ריחות".

מהעמוד המיוחד הופנו הגולשים למנוע החיפוש של גוגל, בו יכלו לרחרח תוצאות מסוימות, כאשר לדוגמא, אם חיפשתם לאור העובדה שהערב יצא חג הפסח את מונח החיפוש: "בצק עוגיות", לצד תוצאת החיפוש, בצד שמאל של הדף, נוספה האופציה "רחרח" ו-"שתף את הניחוח".

בא לכם ריח של שום? לחצו על 'רחרח' (צילום מסך)
אילו השירות היה אמיתי, ברגע הזה הייתם בורחים (צילום מסך)

"קרב את האף שלך ככל הניתן למסך, והקש על Enter". נקראו הגולשים שבחרו באופציית ה"רחרח". משום מה, הגולשים שקירבו את אפם אל המסך, לא הריחו דבר, אולם, גם על זה חשבו בגוגל, וצירפו כפתור "זקוק לעזרה?".

או אז, כשלחץ המרחרח המתוסכל על כפתור העזרה, הגיע לעמוד של גוגל, בו נרמז כי מדובר במתיחה.

"אם נתקלת בבעיות עם Google Nose, שים לב לדברים הבאים" נכתב בדף העזרה. לאחר מספר הערות, בהן נקראו הגולשים בין היתר שלא לנשוך את המסך (כן, כן), כתבו בגוגל את הסיבה האפשרית לאי הפעלת השירות: "היום אחד באפריל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר