משחק רשת חדש: משה אבוטבול מזייף קולות

הסתה או הומור? משחק רשת קורא למשתמשיו "לעזור למשה אבוטבול לזייף קולות". זאת בצל הטענות לזיופים בבחירות בבית שמש. בסביבת אבוטבול טוענים כי מדובר בהסתה נגדו, בעמוד המשחק הבהירו: "איננו חושבים אומרים או רומזים שמר משה אבוטבול היה מעורב בפרשת הזיופים בבית שמש" (מעניין)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

המאבק בבית שמש: לתושבי העיר המוחים נגד נצחונו של אבוטבול בבחירות לראשות העיר - לטענתם באמצעות זיופים, יש משחק רשת חדש: "סנייק פוליטי".

בעמוד המשחק, שהופץ בקבוצות פייסבוק רבות בהן נמצאים פעילים חילונים ודתיים לאומיים מבית שמש, נקראו המשתמשים "לעזור למשה אבוטבול לזייף קולות".

בדומה ל"סנייק" המוכר והנוסטלגי, במשחק נדרשים המשתמשים להשתמש בחצי המקלדת, ולעזור לנחש המסתובב ללכוד נקודות. במקרה הזה, דמות הנחש המסתובב הוסבה לתמונתו של משה אבוטבול, ובמקום נקודות, הציב יוצר המשחק תעודות זהות.

למרות המסר העולה מהמשחק, בתחתית העמוד נכתב באותיות קטנות כי: "המשחק הינו פרי דמיון של היוצר. כל קשר בין המשחק למציאות הינו מקרי לחלוטין. איננו חושבים/אומרים/רומזים שמר משה אבוטבול היה מעורב בפרשת הזיופים בבית שמש".

ההבהרה בתחתית אתר המשחק (צילום מסך)

בקרב אנשיו של ראש העיר הנבחר לא ראו בעין יפה את המשחק, הללו אף הצהירו על כוונתם להגיש תלונה במשטרה בעקבות כך.

"בכוונת ראש העירייה להגיש תלונה למשטרה לחקור מי עומד מאחורי מסע ההשמצות ומי ממן את מסע ההסתה השפל והנמוך" אמר רונן משה, יועצו של אבוטבול לאתר mynet.

עוד אמר: "אנו קוראים לכל הגורמים לכבד את החלטת הבוחר ולהבין שיום לאחר הבחירות עלינו כנבחרי ושליחי ציבור לעסוק בקידום ושיפור איכות החיים של תושבי העיר ופיתוחה ולא בפוליטיקה קטנה והכפשות. ראש העירייה קורא לכל מי שהעיר ותושביה חשובים לו, להצטרף למלאכת העשייה והפיתוח של בית שמש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר