OneTab: תוסף כרום שמאיץ את מהירות הגלישה באינטרנט

אם אתם נמנים על משתמשי האינטרנט העושים שימוש בחלונות רבים במקביל, כדאי לכם מאוד להכיר תוסף הכרום "OneTab", החוסך לכם כ-90% מצריכת הזיכרון של הדפדפן בקליק אחד (דיגיטל, מחשבים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

האינטרנט שלכם איטי כשאתם גולשים במספר חלונות במקביל? כנראה שנמצא הפיתרון שלא אמור לעלות לכם כסף: תוסף כרום מיוחד יקבץ את כלל הלשוניות שפתחתם ללשונית אחד, יחסוך מצריכת הזיכרון ויאיץ את מהירות הגלישה.

מדובר בתוסף הכרום "OneTab", תוסף שניתן להורדה חינמית. הוא נועד בעיקר למשתמשי אינטרנט הנוהגים לעשות שימוש בלשוניות וחלונות רבים במקביל. דבר העשוי לגרום להאטה במהירות הגלישה עם הזמן.

תוסף האינטרנט "OneTab", יסייע לכם ברגעים בהם המחשב כבר מתעייף מכמות הלשוניות והחלונות, לאחר הורדתו, יופיע לצד סרגל הכלים שלכם אייקון בצורת משפך. לחיצה עליו, תאסוף את כל החלונות שפתחתם ללשונית אחת, מה שיחסוך 95% מצריכת הזיכרון של הדפדפן וגם יאיץ את מהירות הגלישה שלכם.

חשוב לציין, כי התוסף מאפשר לכם לשוב ולפתוח את כלל החלונות במקביל, כמו גם האופציה לבחור בחלון אחד ספציפי ולפתוח רק אותו.

למה זה עוד טוב מלבד האצת מהירות הגלישה? האיסוף של כלל הכרטיסיות ללשונית אחת, עוזר לכם אף להרכיב 'מיני' רשימת כתובות אתרים שמעניינים אתכם. באמצעות כרטיסיה אחת, גם תוכלו לשתף אנשים אחרים בעמוד כרטיסיות שיצרתם.

להתקנת התוסף, חפשו "OneTab" בחנות האינטרנט של כרום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר