"כיכר השבת" ממשיך להיות האתר החרדי המוביל, גם בפייסבוק

"כיכר השבת" הוא האתר החרדי המוביל בציבור החרדי גם בניו מדיה בכלל ובפייסבוק בפרט, עם מעל ל-50,000 חברים ותפוצה של למעלה מ-2 מיליון אנשים רק בשבוע האחרון

(צילום: shutterstock)

אתר "כיכר השבת", שהיה הראשון מבין האתרים החרדים, שזיהה את הפוטנציאל הגלום ברשתות החברתיות בכלל, ובפייסבוק בפרט, עם עדכונים שוטפים וייחודיים לעמוד הפייסבוק הפופולרי, ועם ניהול מוצלח, הגיע השבוע למעל 50,000 חברים בפייסבוק.

בכך ממשיך האתר להוביל את התקשורת החרדית, גם ברשתות החברתיות. כשהוא מוביל בפער ניכר ומשמעותי על כלל המתחרים.

עמוד הפייסבוק של "כיכר השבת" הגיע רק בשבוע האחרון לתפוצת שיא של מעל ל-2,300,000 איש, שראו את שלל הפרסומים של כיכר השבת. נתונים מרשימים בקנה מידה ישראלי, ועל אחת כמה וכמה לעמוד פייסבוק המיועד לציבור החרדי.

עמוד הפייסבוק של אתר "כיכר השבת", מציע עדכונים שוטפים ודיווחים בלעדיים שמתפרסמים בעמוד. ומביא את כל חדשות כיכר השבת הישר לקיר הפייסבוק שלכם. בנוסף, בעמוד הפייסבוק ניתן להגיב באופן מידי על כל הכתבות, ולשתף את חבריכם ואת העולם בכתבות ובתחושות שלכם.

יענקי אריה, מתפעל עמוד הפייסבוק של "כיכר השבת": "הפידבק הגדול שאנחנו מקבלים בדף הוא בגלל התוכן האיכותי "הנקי" שהיה חסר ברשת. נמשיך לאפשר ולהרחיב את זירת הפייסבוק הנקייה והמעודכנת לקהל הגולשים המבקש לקבל תוכן המותאם לערכיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר