חברת החשמל מתריעה

ניסיונות ההונאה ברשת: מסרון שקרי מאיים

בחברת החשמל מתריעים שוב מניסיונות הונאה באמצעות הודעות שקריות ששוגרו ללקוחות וקוראות ״להסדיר את חובם״ דרך קישור מצורף המוביל לתשלום בכרטיס אשראי (דיגיטל)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ההונאות ברשת נמשכות. בחברת החשמל מתריעים שוב על ניסיונות הונאה ללקוחות באמצעות שיגור מסרון שקרי הקורא להסדיר את החוב, ולמעשה גונב את הכסף המשולם.

ניסיונות ההונאה כוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד באמצעות מסרון ובה בקשה להסדיר את תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

בחברת החשמל הודיעו כי היום (רביעי), שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות - הכוללות קישור להקשת תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של חברת החשמל. מיד לאחר הקשת תעודת הזהות הלקוח מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.

חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il. בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר