החרדית שנעצרה בשל עריקות שוחררה לשבת

האישה החרדית מקרית-מלאכי שנעצרה לפני שבועיים על-ידי המשטרה הצבאית בשל "עריקות" ונשלחה ל-50 יום בכלא הצבאי, שוחחרה (חמישי) במפתיע לשבת בלבד - כך נודע ל'כיכר השבת'. בשעה 10 בבוקר ביום ראשון, האישה תיאלץ לחזור לכלא. כל הפרטים (חדשות, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

האישה החרדית מקרית-מלאכי שנעצרה על-ידי המשטרה הצבאית בשל עריקות ונשלחה ל-50 יום בכלא, שוחחרה (חמישי) במפתיע לשבת בלבד - כך נודע ל'כיכר השבת'.

ביום ראשון בשעה 10 בבוקר, האישה תיאלץ לחזור לכלא. "אנחנו מקווים שהסאגה תיגמר והצבא ישחרר אותה סופית בתחילת השבוע", אומר עסקן המעורה בפרשה.

השחרור נעשה לאחר לחץ כבד שהפעילו גורמים שונים. יצויין שמדובר באישה שנישאה לפני פחות מחודשיים.

הכל החל לפני שבועיים, אז הגיעה האישה לכלא 4 במטרה להסדיר את הפטור מהצבא, לקראת טיסה לניו-יורק, אולם אז האישה נעצרה במפתיע.

כזכור, חברי-הכנסת מיכאל בן-ארי ואורי מקלב שיגרו לשר הביטחון אהוד ברק, בדרישה שיתערב מיידית בפרשה.

"ד' היא בת למשפחה חרדית שהיתה מועמדת לגיוס שלא הצהירה על היותה דתית, על אף שהיא חונכה בחינוך חרדי ומנהלת אורח חיים כזה", כותבים השניים, "ד' נהגה שלא כחוק כשלא הסדירה את עניין גיוסה / אי גיוסה כשהיתה צריכה להתייצב לשרות.

"אולם, עתה לאחר שנישאה בקשה להסדיר את ענייניה מול המשטרה הצבאית, ומשבאה עם בעלה להסדיר את העניין, נלקחה מיידית לבית המעצר".

עוד כותבים חברי-הכנסת: "למיטב הבנתנו, וביחד עם הביקורת שיש לנו על ד', מדובר במעשה שלא יעשה. קשה להשתכנע, מה היתה דחיפות המעצר כשהיא עצמה הגיעה להסדיר את עניינה. האם לא היה די בזימון למשפט?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר