בעת חירום, צה"ל יפתח כביש חדש לביתר עילית

לאחר שנטע עץ ארז בכניסה לעיר ביקר האלוף ניצן אלון במוסדות 'לציון ברינה' של חסידי קרלין והבטיח למארחו, הרב רובינשטיין; "נעשה כמיטב יכולתנו להקל ולסייע לעיר ולתושביה; אני מברך ומזדהה עם הדברים ששמעתי כאן. המשיכו לבנות את הארץ". (בארץ)

(צילום: יהודה קלמן)

"קיבלנו את בקשתכם ובהמלצת משרד הביטחון נבצע את גדר ההפרדה בצורה כזו שלא תפריע להקמת אזור התעשייה המתוכנן של העיר ב'יער האנגלי'. מצאנו את הפתרון היצירתי לעניין הביטחוני כך שגדר ההפרדה לא תבתר את אזור התעשייה לשניים. כך גם אנו מבינים את הצורך ונאפשר שימוש בכביש גישה נוסף לעיר בעת חירום. בקרוב יבוצע שער חשמלי אחורי שייפתח בחירום בלבד – כך אמר אלוף פיקוד מרכז, ניצן אלון בביקור שערך בעיר ביתר עילית.

האלוף אלון שהיה אורחו של ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין אמר כי הוא מתרשם מאוד מהאופן שבו מתנהלת העיר והחינוך בה. "ההנהגה כאן ראויה לכל שבח. אנו מברכים על הדרך והגישה הרצינית והאחראית ומזדהים עם מה ששמענו וראינו כאן, נעשה כמיטב יכולתנו כדי להקל ולסייע לעיר ולתושביה. תמשיכו לבנות את הארץ בדרככם הייחודית להגדיל את מערכת החינוך ולטפח אותה ואנו מבחינתנו נמשיך בשיתוף פעולה המצוין בינינו באמונה ובדבקות גם בדברים הסמויים מהעין הקשורים לביטחון העיר ותושביה". אל האלוף הצטרפו: קצין הגמ"ר בפקמ"ז, סא"ל צחי לוגסי. מנהל יחידת הפיקוח במנהל האזרחי, מרקו בן שבת. ראש תחום תשתיות במנהא"ז, אביעד זילברמן וקצין הגמ"ר באוגדת איו"ש, מיקי סיבוני.

את ביקורו פתח אלוף פקמ"ז בנטיעת העץ המסורתית בכניסה לעיר, לאחר מכן ביקר האלוף ופמליתו ב'מכון לציון ברינה' שנוסד ע"י חסידי קרלין. שם קיבלו את פניו, מנהל המוסדות, הר"ר מנחם בומבך ותלמידי כיתה י"ב של המוסד שהציגו את ארצות מוצאם ושאיפתם בחיים. בדברי ברכתו אמר האלוף אלון כי הוא מצדיע לסגל ולתלמידים על "הגשמת החזון של 'בית חינוך כמשפחה' המעשיר תלמידים על ברכי מסורת ישראל וערכי היהדות". המשתתפים סיירו במרכז הבקרה שבמוקד העירוני ובמרכז החירום. האלוף ופמלייתו קיבלו הסברים מפי ראש העיר, הרב רובינשטיין ומנהל מחלקת הביטחון, מר רענן עמרן על המוקד הפועל כמרכז בקרה ושליטה של פניות אזרחי הרשות ומשמש כתשתית להפעלה ותיאום בין כל גורמי הביטחון וההצלה ומייצר באמצעים טכנולוגיים מרשימים ביותר תמונת מצב מרחבית רציפה בהיבט הביטחוני והאזרחי.

בישיבת עבודה שנערכה בתום הסיור אמר ראש העיר, הרב רובינשטיין כי הוא מברך על ההיענות המרשימה של פיקוד המרכז והאלוף בראשו לבקשות העירייה. "אני מבקש לברך אתכם בשמי ובשם חברי העיריה והתושבים שיקויים בנו; אחד ירדוף אלף ושניים רבבה וה' יילחם לכם ואתם תחרישון". בישיבה השתתפו; מ"מ רה"ע, הרב שלמה שרעבי. מנכ"ל העירייה, הרב יהודה גרליץ. מחזיק תיק הביטחון, הרב מיכאל נקי. מהנדס העיריה, אבישי מירון. ראשי אגפים ומחלקות ובכירי העירייה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר