הרב מצגר: בחירת ברק אובמה - זה לא לרעתנו

"נראה לנו כביכול שבאמת אי החלפת השלטון באמריקה זה חלילה לרעתנו, זה לא כל-כך נכון", כך מגיב הבוקר (רביעי) הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, על בחירתו של ברק אובמה לכהונה שניה כנשיא ארה"ב. "יש לי תקווה", אומר הרב מצגר, "שאחרי הבחירות יהיה לו אומץ גדול יותר לשחרר את יונתן פולארד"

מישאל לוי | כיכר השבת |
הרב יונה מצגר (צילום: פלאש 90)

"נראה לנו כביכול שבאמת אי החלפת השלטון באמריקה זה חלילה לרעתנו, זה לא כל-כך נכון", כך מגיב הבוקר (רביעי) הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, על בחירתו של ברק אובמה לכהונה שניה כנשיא ארה"ב.

בראיון שהעניק לתוכנית "שיחת היום" עם הרב חיים הורביץ ברדיו 'קול חי', התייחס הרב יונה מצגר לבחירתו של אובמה ואמר כי "אל לנו להביט על העולם באופן פשטני. אנחנו שואלים מה קרה למה העוול הזה קרה לנו. אנחנו צריכים לומר, אל תסתכל על העולם במבט שטחי. יש עומק, יש הנהגה וכל מאן דעביד רחמנא לטב עביד".

"נראה לנו כביכול שבאמת אי החלפת השלטון באמריקה זה חלילה לרעתנו, זה לא כל-כך נכון", הוסיף הרב מצגר, "אנחנו צריכים להסתכל בעיניים של אמונה. שמעתי מהרב אלישיב שקרא לארה"ב מלכות של חסד. אנחנו יודעים שלב מלכים ושרים ביד ה'".

הרב מצגר הוסיף ואמר כי "זה לא חד משמעי מי היה טוב ליהודים ומי לא, אל נא נשכח שכשהפלסטינאים רצו להכריז על מדינה פלסטינאית אובמה יצא מגדרו והטיל וטו באו"ם כדי למנוע את זאת".

"יש לי תקווה", הוסיף הרב מצגר, "שאחרי הבחירות יהיה לו אומץ גדול יותר לשחרר את יונתן פולארד. יש לי יותר מתקווה שבמהרה הוא ישתחרר דווקא בקדנציה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר