ההסלמה בדרום נמשכת

ירי לעבר אופקים ונתיבות. ראש הממשלה לשגרירים: "יש לנו את הזכות להגן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכין את העולם לפעולה צבאית בעזה? בשיחה שקיים עם שגרירים זרים אמר נתניהו: "לא נשב בחיבוק ידיים מול התקפות חוזרות ונשנות, זה פשע מלחמה גדול. אף אחת מהממשלות שלכם לא הייתה מקבלת מצב כזה" אמר נתניהו לשגרירים הזרים. בתוך כך, מטח של טילי גראד נורה הערב לעבר ערי הדרום אופקים ונתיבות (חדשות, בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
בית שנפגע מירי, השבוע (צילום: פלאש 90)

ההסלמה בדרום נמשכת: הערב נורו מספר טילים אל אופקים ונתיבות. בנוסף, נשמעה אזעקת 'צבע אדום' גם בבאר שבע.

שניים מהטילים יורטו על ידי מערכת 'כיפת ברזל' לא דווח על נפגעים כתוצאה מהשיגורים.

השיגורים הערב נמשכים לאחר שבשעות הצהריים, ספג מפעל בנתיבות פגיעה ישירה של טיל שנורה לעבר העיר במסגרת ההסלמה באיזור הדרום.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח היום עם השגרירים הזרים, ואמר להם "יש לישראל את את הזכות להגן על האזרחים".

מדברי ראש הממשלה שהתפרשו כהכנה לקראת מבצע כלשהו בעזה, "העולם חייב להבין שלישראל יש את הזכות והחובה המלאה להגן על אזרחיה. אנחנו לא נשב בחיבוק ידיים מול התקפות חוזרות ונשנות, כמעט יום יומיות, על אזרחינו, על ילדנו".

"למעלה ממיליון אזרחים צריכים לחיות במציאות שבה תוך 15 או 30 שניות הם צריכים למצוא מחסה מפני טרוריסטים שיורים על אזרחים, בשעה שהם מסתתרים מאחורי אזרחים. זה פשע מלחמה גדול. אף אחת מהממשלות שלכם לא הייתה מקבלת מצב כזה, אנחנו לא מקבלים מצב כזה, אני כראש ממשלת ישראל לא מוכן לקבל מצב כזה, ואנחנו נפעל להפסיק את זה"

שר הפנים אלי ישי, התבטא גם הוא על ההתחממות בגבול הדרום ואמר כי: "ישראל איננה מעוניינת בהסלמה, אך מעוניינת יותר בהבטחת שלום אזרחיה".

ישי דיבר בכנס 'ערים תאומות' שנערך בשיתוף עם גרמניה ואמר לראשי הערים הגרמנים: "דמיינו כי אחת מהערים אשר אתם עומדים בראשה משמשת כמטרה לירי טילים יום יומי. גרמניה לא הייתה סובלת זאת וגם ישראל לא תסבול זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר