נתניהו: "ליפקין הוא גיבור ישראל"

ראש הממשלה נתניהו ספד לרמטכ"ל לשעבר, האלוף במיל' אמנון ליפקין שחק שהלך לעולמו: "אמנון הוא גיבור ישראל שהקדיש את מיטב שנותיו לביטחונה של מדינת ישראל, גבורתו ניכרת גם בדרך האמיצה שבה נהג בזמן מחלתו. לרגע הוא לא איבד מאצילותו". צפו בוידאו

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד היום (רביעי) לרמטכ"ל לשעבר, האלוף במיל' אמנון ליפקין שחק שהלך לעולמו הבוקר.

נתניהו אמר: "אמנון הוא גיבור ישראל שהקדיש את מיטב שנותיו לביטחונה של מדינת ישראל, גבורתו ניכרת גם בדרך האמיצה שבה נהג בזמן מחלתו. לרגע הוא לא איבד מאצילותו".

ראש הממשלה סיים בניחום: "בשם אזרחי ישראל אני שולח את השתתפותנו ביגונה של רעייתו טלי ושל כל בני משפחתו".

מוקדם יותר ספד נשיא המדינה שמעון פרס: "מאז יום ראשון האחרון, עת באתי להיפרד מאמנון, חברי היקר, לא יודעת נפשי מנוח. אמנון היה גיבור חיל אמיתי. תרומתו לביטחון ישראל, אין לה משל. אהבתיו אהבת אמת. הציטוט בספר שמואל א' כאילו נכתב על אמנון: 'בחור וטוב ואין איש מבני ישראל טוב ממנו, משכמו ומעלה גבוה מכל העם'".

שר הבטחון אהוד ברק ספד ואמר: "אמנון היה מופת של אומץ לב, מנהיגות ודבקות במטרה בשדה הקרב ובמאבק המדיני. איש ערכי בכל דרכיו, אדם יוצא דופן וחבר. אומץ הלב והפיכחון ייחדו אותו גם לאורך המאבק המתמשך במחלה, שהכריעה אותו היום. עם לכתו, ייזכר אמנון כמפקד, כאדם נערץ לכולם ואהוב, לכל מי שזכה להכירו".

יו"ר הכנסת רובי רבלין ספד גם הוא ואמר: "הלך מאיתנו אחד מטובי בניה של מדינת ישראל,ליפקין-שחק שירת תמיד את מולדתו ועמו במשך שנים רבות בכל האתגרים הלאומיים שעמדו לפנינו, גם כאיש צבא, גם בשדה הפוליטי. כנסת ישראל כולה מרכינה את ראשה עם לכתו, ומביעה תנחומים למשפחה".

יו"ר מפלגת התנועה ציפי לבני ספדה ואמרה: "אני כואבת את מותו של אחד מבכירי בניה של ישראל, מטובי הלוחמים למען שלומה וביטחונה של המדינה, תבונתו, אומץ לבו, יושרו ומסירותו לרעיון הציוני היוו מקור השראה אישי ולאומי, תרומתו תישאר חקוקה לעד בדברי ימי המדינה".

שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ ספד: "כשהייתי קצין בצה"ל, הוא היה אחד המפקדים הנערצים עליי, וכשהייתי שר הביטחון, הוא התייצב לכל קריאה ותרם מניסיונו הרב גם באירועים שעדיין חסויים מהציבור וגם במלחמת לבנון השנייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר