'טוב' עותרת לבג"ץ: להדיח את עידן, ולקיים בחירות מוקדמות באלעד

תנועת 'טוב' באלעד עותרת לבג"ץ ודורשת להדיח את ראש עיריית אלעד יצחק עידן, ולהכריז על בחירות מוקדמות. יחיאל ועקנין, מחברי 'טוב' בעיר אומר: "מועצת העיר בקריסה מתמשכת אינה מתפקדת". הרב חנוך ורדיגר: העיר אלעד היא דוגמא לכך שהדרת התושבים מתהליך הבחירות מובילה לניהול קלוקל"

יוסף פאר | כיכר השבת |
ראש העיר המכהן, יצחק עידן (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

אנשי תנועת 'טוב' עותרים לבג"ץ ומבקשים לקיים בחירות מוקדמות בעיר אלעד, הבקשה לטענתם היא עקב: "קריסת המועצה המקומית באלעד ואי-תפקודה".

באחרונה, הגיש שי נתן, נציג הציבור הדתי לאומי בעיר עתירה לבג"ץ, בה קרא להקים ועדה קרואה בעיר, פניית 'טוב' לבג"ץ מגיבה לבקשתו של נתן, וקוראת לעומת זאת להדיח את ראש העיר המכהן יצחק עידן ולקיים בחירות מוקדמות בעיר.

את 'טוב' בהליך המשפטי מייצג עו"ד הד"ר אביעד הכהן שעמד בעבר מאחורי עתירת הורי התלמידות הספרדיות מעמנואל.

יחיאל ועקנין, מחברי תנועת 'טוב' החתום על התביעה אומר: "מועצת העיר נמצאת בקריסה מתמשכת ואינה מתפקדת. למעשה מי שאשמים במצב הנורא אליו הגיעה העיר אלעד הינם חברי מועצת העיר האחראים למצב הקטסטרופאלי, רובם היו שותפים בניהול ענייני העיר ולא עשו דבר בכדי למנוע את הקריסה".

עוד אומר ועקנין: "היום משרד הפנים נדרש למנות ועדה קרואה לעיר, ועדה כזו תכניס את העיר להקפאה עמוקה למשך שלש שנים. ברירת הבחירות עדיפה לנו כתושבי העיר, אנו מעוניינים לקחת את עתידנו בידינו ולנהל את ענייני העיר".

יו"ר תנועת טוב הרב חנוך ורדיגר אמר: "העיר אלעד היא דוגמא לכך שהדרת התושבים מתהליך הבחירות מוביל לחוסר עניין של הנבחרים בתפקיד אליו נבחרו ולניהול קלוקל, יש להשיב את היכולת להשפיע על עניני העיר לתושבים".

במקביל, ב'טוב מספרים כי בימים אלה הם מגבשים ונערכים לקראת הגשת רשימות שיתמודדו בבחירות במספר ערים חרדיות, בהן: ירושלים, בני ברק, ביתר עילית, מודיעין עילית ובית שמש.

עוד מציינים ב'טוב', כי בערים בבית שמש וביתר עילית בהן מתמודדת טוב פעם שניה, יערך אף פריימריז לבחירת מועמדי התנועה.

את תגובתו של ראש העיר אלעד לא ניתן היה להשיג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר