התפתחות בחקירת מקרה התקיפה בירושלים: מתנחלת נעצרה

התפתחות בתקיפת הנוסעת הערבייה בידי נערות יהודיות ביום פורים: המשטרה עצרה היום מתנחלת מאיזור בנימין. פעילי שלום: "מדובר ללא ספק באירוע לאומני". עורך דינה של העצורה איתמר בן גביר: "מדובר באחות של חייל שנפל במלחמת לבנון, ופעילת השמאל הפכה את התמונות כנגדה. בשעה זו היא מגישה תלונה במשטרה והכל יתברר כבר בקרוב" (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

התפתחות נרשמה היום בשעות הצהריים בחקירת מקרה התקיפה של הצעירה הערבייה הנא אמטיר שהוכתה על פי החשד ע"י חבורת נערות יהודיות בתחנת הרכבת הקלה בשכונת קריית משה ירושלים במהלך השבוע שחלף.

משטרת ירושלים עצרה לפני שעה קלה מתנחלת תושבת אזור בנימין בחשד שהיא זו שתקפה ופעלה באלימות כנגד הצעירה הערבייה.

לדברי פעילי שלום שנכחו באזור מדובר היה ללא כל ספק באירוע תקיפה על רקע לאומני. הצעירה הדתייה חלפה בסמוך לערבייה והכתה בה בחוזקה בפניה ללא כל סיבה הנראית לעין, הם סיפרו לכלי התקשורת.

גם נוכחים אחרים ובהם בחורי ישיבות ששהו בקרבת מקום מעידים כי הצעירה המתנחלת וחברותיה היכו קשות את בת המיעוטים וזעקו לעברה קריאות גנאי ונאצות, "הזדעזענו מהאלימות הקשה", סיפרו הבחורים לכיכר השבת, "ניסינו לעצור בעדם אך ללא הועיל, הם פשוט היכו אותה ללא רחם, השפילו וביזו אותה".

יצויין עם זאת, כי עורך דינה של המתנחלת העצורה מטעם עמותת 'חננו', איתמר בן גביר מסביר ל'כיכר השבת' כי מדובר בספין תקשורתי וכי החשודה וחברותיה פעלו ממניעים של הגנה עצמית.

"מדובר באחות של חייל שנפל במלחמת לבנון, ופעילת השמאל הפכה את התמונות כנגדה. בשעה זו היא מגישה תלונה במשטרה והכל יתברר כבר בקרוב". מבטיח פעיל הימין בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר