המשטרה: הנערות תקפו את הערביה על רקע לאומני

במהלך היממה האחרונה נעצרו שלוש נערות יהודיות בחשד לתקיפת האישה הערבייה בשבוע שעבר. נציג המשטרה טען בבית המשפט כי התקיפה בוצעה על רקע לאומני. הנערות טוענות כי הותקפו תחילה על-ידי הערבייה. בית המשפט שחרר את הנערות בתנאים מגבילים ובהרחקה מירושלים (חדשות, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הנערות החשודות, היום (צילום: פלאש 90)

תקיפה לאומנית: משטרת ירושלים טוענת היום (שני) כי הנערות היהודיות תקפו את האישה הערבייה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים על רקע לאומני.

אחת הנערות נעצרה אתמול ושתיים נוספות נעצרו במהלך הלילה כאשר הגיעו להגיש תלונה נגד הערבייה בטענה כי היא תקפה אותן.

במהלך הדיון בבית משפט השלום בירושלים, טען נציג המשטרה כי הנערות פגשו באקראי את האישה, ואלחר שווידאו כי היא ערבייה, תקפו אותה.

רב סמל מתקדם ג'קי בן יקר הוסיף וטען כי הנערות ירקו לעבר האישה, קראו לה "ערבייה כלבה", היכו אותה באגרופים והסירו את הכיסוי שחבשה לראשה. "מדובר באירוע על רקע לאומני", אמר נציג המשטרה.

הנערות, קשרו את עצמן לאירוע, כך לפי טענת המשטרה, אך להגנתן טענו כי הן אלה שהותקפו על ידי הערבייה.

בית המשפט החליט לשחרר את שלושת הנערות שנעצרו ביממה האחרונה בתנאים מגבילים. שתיים מהן הורחקו ל-45 יום מירושלים, והשלישית הורחקה ל-30 יום מהבירה.

עו"ד איתמר בן-גביר, סנגורן של השלושה, טען לאחר הדיון כי "אנחנו חושבים שמדובר בספין של השמאל הקיצוני, ככל שמגיעים יותר עדי ראייה מסתבר שהייתה מתלוננת שאינה תמימה ושלא בחלה במכות וצעקות גזעניות נגד העם היהודי. זה לא תיק למעצר".

לעומת זאת, בעלה של הערבייה, טען כי "ברור שהן יגישו תלונה, הן חושבות שזה יוציא אותן מזה. איך יכול להיות שאישה בהריון שמגיעה למקום זר ולא מכירה אף אחד תלך ותחכה לריב עם הבחורות האלה? זה לא נכון. היא לא הרביצה להן וטוב לשמוע שעצרו את שלוש הבנות. אני מאוד מקווה שמקרים כאלה לא יחזרו. כבר שבוע שהבית שלנו נראה כמו בית קברות והתחושות קשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר