האלוף ידלין: "שחרור פולארד - לא סוגיה של הימין"

לקראת ביקורו של הנשיא ברק אובמה בישראל: גוברות הקריאות לשחרורו של המרגל הישראלי יונתן פולארד. האלוף עמוס ידלין: "שחרור פולארד זה סוגיה הומניטארית מעל לכל, זאת לא סוגיה של הימין, רבים מבכירי מערכת הביטחון האמריקנית תומכים בשחרור פולארד. מאסר העולם שהוטל על פולארד אינו מידתי ולכן נכון לתת לו חנינה" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
צעירים מפגינים למען שחרור פולארד (צילום: פלאש 90)

בכירים ישראלים ממשיכים במאמצים להביא בשחרורו במהרה של המרגל הישראלי יונתן פולארד.

האלוף במילואים עמוס ידלין, קרא בראיון ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2, לממשל הישראלי להמשיך לפעול ללא לאות למען שחרורו של פולארד.

"שחרור פולארד הוא סוגיה הומניטארית מעל לכל. זאת לא סוגיה של הימין, זאת סוגיה של כל עם ישראל" אמר ידלין.

לדבריו: "רבים מבכירי מערכת הביטחון האמריקנית תומכים בשחרור פולארד. מאסר העולם שהוטל על פולארד אינו מידתי ולכן נכון לתת לו חנינה"

ילדין הבהיר במקביל כי, "האמריקנים רואים את מעשי פולארד בחומרה. במשך רבע מאה לא ידענו מהו הנזק שנגרם לארה"ב, ידענו רק מה הנזק שנגרם ליחסים בין ישראל לארה"ב, והגיע הזמן לשים סוף לדבר הזה".

לקראת ביקורו של אובמה, חתמו מעל 100 אלף ישראלים על עצומה הקוראת לשחרורו של יונתן פולארד כמחווה הומניטרית לאור מצבו הבריאותי והרעוע של פולארד.

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, התחייב בפגישה שערך עם הגב' אסתר פולארד, רעייתו של האסיר הכלוא בארה"ב קרוב לשלושים שנה, כי יעלה את הנושא בפגישתו עם הנשיא אובמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר