סגל מאשים: "הרבנים החרדים עשו מהרבנות הראשית בדיחה"

הכתב הפוליטי של ערוץ 2 עמית סגל מאשים: "הרבנים החרדיים עשו מהרבנות הראשית בדיחה", לדבריו, הנושא הכי חשוב בתקופה הקרובה הוא מינוי הרבנים הראשיים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאשים, עמית סגל (צילום: חדשות 2)

העיתונאי עמית סגל מ'חדשות ערוץ 2' מאשים: "גדולי הדור החרדיים החליטו לעשות מהרבנות הראשית בדיחה".

בדברים שפירסם סגל בעמוד בפייסבוק שלו כתב: "עם כל הכבוד לריקי כהן ושאלת הדורות שכולם מתחבטים בה - ברוטו או נטו - עם כל הכבוד, הנושא הכי חשוב של השבועות הקרובים הוא זהותם של הרבנים הראשיים לישראל".

סגל מאשים כי הרבנים החרדים עשו ממוסד הרבנות 'בדיחה': "אחרי עשרים שנה של שלטון חרדי ללא מצרים; אחרי שגדולי הדור החרדיים החליטו לעשות מהרבנות הראשית בדיחה וקידמו לתפקיד רב שאיש אינו מכיר במרותו חוץ מפקידי הקבלה במלונות שבהם התאכסן חינם, ועם שרשרת פרשות מסמרות שיער בעברו, אחרי כל זה יכריע בקרוב הגוף הבוחר אם המצב הזה יימשך".

"לעסקנים החרדים יש אינטרס מובהק לשעמם אתכם" כתב סגל והוסיף: "כמו שלמנהלי קרנות הפנסיה יש אינטרס מובהק שלא תבינו את הדו"חות שנשלחים אליכם בימים אלה. אבל שני הנושאים נוגעים כמובן לכל אחד מאיתנו: לשאלה כמה הוא ישלם על מזון במסעדות ועל מצרכים בסופר, איך יוכל להתחתן ולא עלינו, גם להתגרש, האם במקוואות יתעללו בביתו לפני נישואיה והאם יגבו ממנו כספים על חופות, האם נשים יוכלו להספיד בלוייה של קרוב משפחה ועוד הרבה נושאים חשובים. זה לא רק נושא של דתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר