אלעד: ההסתדרות אישרה לעובדים לפתוח בשביתה כללית

ההסתדרות אישרה להכריז על סכסוך עבודה בעיריית אלעד. בימים הקרובים צפויים לשבות כל שירותי העירייה ובהם גני הילדים וכל שאר מחלקות העירייה. יו"ר ועד העובדים תומר כהן: "ראש העיר מתנהל בכוחניות ובחוסר שקיפות ופוגע בציבור התושבים – לא נותר לנו מנוס אלא להשבית את העיר" (חדשות, מקומי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
שערי העיר אלעד (צילום: מתוך ויקיפדיה)

העיר אלעד ממשיכה במירוץ לעבר הבחירות: לאור ההתנהלות הכושלת בעיר, אישרה ההסתדרות לעובדי העיריה להשבית את העיר בימים הקרובים.

בשבועות האחרונים גוברת הסערה בעיר אלעד כשלטענת חלק מהתושבים שירותים חיוניים רבים חדלו מלתפקד בצורה סבירה, בהם גם שירותי הדת, כאשר רבני העיר הגרש"ז גרוסמן והגר"מ מלכה תוקפים אף הם בחריפות את התנהלותו של ראש העיר.

לאור זאת פנה ועד עובדי עיריית אלעד להסתדרות העובדים וביקש אישור לפתוח בשביתה, ועתה, עם התקבל האישור נערכים בוועד העובדים לקראת השביתה שתיפתח בימים הקרובים.

יצויין, כי בין הסיבות שהובילו להסכמת ההסתדרות לשביתה, היו קיצוצי שכר, פיטורי עובדים צפויים, והורדת תקנים בעיר.

עם כניסת השביתה לפועל ישבתו כל השירותים העירוניים. גני הילדים יישארו סגורים על מסגר ובריח, האשפה לא תפונה, טיפות החלב וכל שאר המחלקות בעירייה כמו ההנדסה, הגביה, שיפור פני העיר ועוד לא יפעלו, ונשקלת אף האפשרות להשבית את מסגרות החינוך המיוחד.

ראש העיר, יצחק עידן (צילום: מאיר אלפסי)

יו"ר ועד העובדים תומר כהן אומר כי "היום אישרה ההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה, ואנו מתכוונים להשבית את העיר בימים הקרובים. ההשבתה מגיעה לאחר ניסיונות רבים מצד ועד העובדים להגיע להבנות עם ראש העיר ומנכ"ל העירייה אולם לצערנו הם סירבו לנהל עימנו משא ומתן בתום לב".

לדבריו של כהן: "העירייה מתנהלת בכוחניות ובחוסר שקיפות ויש תחושה של בוקה ומבולקה. ראש העיר והמנכ"ל פוגעים קשות בציבור העובדים ובתושבי העיר, ואין לנו מנוס אלא לממש את איום השביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר