הרב דב וולפא: "רצוי מאוד להוציא את המחבל להורג"

הרב שלום דב וולפא, איש תנועת 'ארץ ישראל שלנו' המזוהה עם הימים הקיצוני, קורא לחסל את המחבל שביצע את הפיגוע בו נרצח אביתר בורובסקי, ונמצא בטיפול בבית חולים: "חבל שלא הרגו אותו במקום כדי להשיב את ההרתעה, רצוי שיוציאו את המחבל להורג, דם יהודי אינו הפקר" (בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
הרב וולפא (צילום: פלאש 90)

הפיגוע בצומת תפוח: הרב שלום דב וולפא, איש תנועת 'ארץ ישראל שלנו', המזוהה עם הימין הקיצוני, קורא לחסל את המחבל שביצע את הפיגוע בצות תפוח, בו נהרג אביתר בורובסקי הי"ד.

בהודעה שפרסם בתגובה לפיגוע שאירע הבוקר, כתב הרב וולפא: "חבל שלא הרגו אותו במקום כדי להשיב את ההרתעה - שלא יפגעו חלילה ביהודים לעתיד".

לדברי הרב וולפא: "עדיין לא מאוחר ורצוי מאד שיוציאו את המחבל להורג וידעו שדם יהודי אינו הפקר".

תגובה נוספת בימין לפיגוע הבוקר בצומת תפוח, הגיעה מההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי, שם אמרו: "הפיגוע היום היה רק עניין של זמן. כשפותחים מחסומים לתנועה חופשית גם המחבלים יכולים לפעול, כשמחבלים עם דם על הידיים משוחררים אחרי תקופה קצרה בלבד בכלא הם מבינים שרצח יהודי זה בסדר. כשמחבל שובת רעב ומדינת ישראל מתקפלת בפניו ומחליטה לשחרר אותו - היא מזמינה טרור".

בנוסף, ראש המועצה האזורית שומרון, האשים בשיחה לערוץ 7 את אוזלת היד בכל הקשור ליידוי אבנים לעבר רכבים ישראליים: "הרצח הנתעב הזה הוא תוצאה ישירה של אזלת היד כלפי טרור האבנים, פתיחת המחסומים והמשך ההתייחסות המופקרת לטרור היומיומי בשטח כאל 'הפרות סדר".

יצויין, כי הבוקר פתחה ח"כ מירי רגב ישיבה שנערכה בכנסת, בדברי תנחומים למשפחת ההרוג, והתייחסה לפיגוע. לעומתה, ח"כ מיכל רוזין ממר"צ, הביעה תמיהה על הדברים שציינה רגב, באומרה שהם אינם קשורים לדיון, "מה הקשר לדיון" תמהה ח"כ רוזין.

רגב השיבה: "אני מנהלת את הדיון וכשאת תנהלי את הדיון תפתחי כפי שאת רוצה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר